Pages

Sunday, July 08, 2007

嚮往舞蹈, 就更想有窈窕身型, 很想快點重拾那份骨感.

報道說吃dark chocolate可減血壓, 我的血壓已偏低(那天量度80/50!), 現在正吃Snickers Dark Bar, 會否暈倒?

真恰巧, 昨天吃過兩個山竹, 果真涼, 效果就像綠豆沙...

Everyone's happy, and I just screwed up.

她約我去迪士尼.

"Pain is good, pain is your friend. If you feel pain, you still alive." 從人家網誌看到的, 喜歡這句.

一邊skype 一邊shine.

Men are like Snowstorms .. You never know when they're coming, how many inches you'll get or how long it will last. (joke-archives.com)

Men are like ......Government Bonds ..... They take soooooooo long to mature. (joke-archives.com)

Men are like ...Blenders You need One, but you're not quite sure why. (joke-archives.com)

喜歡心有靈犀. 就像當你等一個人的回覆時, 他/她正在回覆自己.

說說電影, 想想跳舞, 我還能活著.

人生出來本應建立自己, 但人總是破壞自己, 又破壞他人.

I do love the cinema, but in real life, I just hate acting.

癲癲的風格癲癲透露. (網友送給我的其中一句, 正!)

繼續我的跌盪, 沮喪, 極度戲劇性的人生.

58 comments:

Orangutan said...

80/50?會唔會好易暈,同手腳冰冷?

paulsin said...

既然只能活一次,不是跌盪而又有戲劇性的人生更有趣?

什麼時候開始「建立自己」都不算遲;成功了之後,其他你求的,都會給你;失去的,都會尋回。至少,我是這樣相信。

Anonymous said...

點解咁唔開心?保重呀,憂能傷人。

Anonymous said...

true,骨感跳芭蕾舞會好看些.

除了芭蕾舞外,還有沒有跳其他舞?

梁巔巔 said...

阿大, 難得妳喜歡. :) 謝謝欣賞!

另, 祝安好.

Anonymous said...

I like the description saying men are like government bonds. Ha!Ha!

Anonymous said...

orangutan: 無暈喎又, 踎低起身就有陣時會滿天星斗... :)

狂人: 多謝你又黎呀! 好開心見到你又寫番blog, 仲開咗個新既添! :) "跌盪而又有戲劇性的人生更有趣"可以咁講卦, 但有時太多起跌好辛苦, 頂唔住. 建不建立不是最重要, 但給別人破壞便不是味兒了.

happy prince: thanks.

kajie: 所以真係要努力減番果6-8磅... 暫時都係跳芭蕾舞, 其他既宜家無跳咯. 你又打算跳? :)

Din: thanks!

uncle ray: yeah, and i love the one describing men as blender!

Anonymous said...

「心有靈犀」很正。最正就是有時可以一廂情願。我覺得是「心有靈犀」便是「心有靈犀」,不用去 verify(若去 verify 就不是「心有靈犀」啦!),所以可以讓自己多一點遐想……

又,我們同 Jac Jac 去了 Disney,熱死,不過佢勁開心!

Anonymous said...

五師兄: 對, 其實可能只是恰巧罷了. 咁熱去disneyland?

梁巔巔 said...

"我覺得是「心有靈犀」便是「心有靈犀」,不用去 verify(若去 verify 就不是「心有靈犀」啦!),所以可以讓自己多一點遐想……"

"所以可以讓自己多一點遐想……"

五師兄, 頂~~~ 寫得咁鬼香豔!

Anonymous said...

去完回家才知那天是小暑!不過園內比正常街清涼!

Anonymous said...

「頂~~~ 寫得咁鬼香豔!」

頂!你在我 Jac Jac 行路那篇話「流口水」,仲香豔!我老婆以為有變態佬!

梁巔巔 said...

-_______-"""""

mad dog said...

"我老婆以為有變態佬!"!!!!! hahahah! 笑死!

mad dog said...

為咗以免大家有"遐想", 我講既回覆無你地份呀吓... :) hee.

Anonymous said...

你唔咁講我都唔醒起其實我咁寫亦會令人有遐想……好彩你講清楚!

唔怪得LDD頭先話「香豔」。希望佢唔係有遐想……

梁巔巔 said...



我係要有 "遐想" 吖!

梁巔巔 said...

係吖, 五師兄, 我對你直 "成" 遐想咗好耐))))))

Anonymous said...

我決定唔再去 verify 咯……

mad dog said...

hahahah! 俾你兩個笑死. 巔你攪五師兄好啦...

Anonymous said...

我本來俾佢攪格!佢放我飛機之嘛!

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

笑到肚痛腰痛呀!!!! 呀哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!! 唔得喇頂~~~~~

mad dog said...

我上次都同aulina講, 下次無我份架啦, 費事做light bulb啦, 好無癮架嘛! :)

Anonymous said...

下次冇咯,安全計,如果阿大唔出現,我都係唔黎lu! 費事人地有遐想,有誤會!

梁巔巔 said...

係唔係咁先!?!?!?!!!!????!??

梁巔巔 said...

五哥, 好一個五哥, 阿大阻唔到喎哋咖!

Anonymous said...

我開始真係有D驚……

阿大,呢度你地方黎架,幫幫手做D野好噃!

梁巔巔 said...

唔講囉~~~~~~

Anonymous said...

ha... 兩個人之間既野, 旁人好難插手, 我亦唔多鍾意加個人意見... 你地自己攪掂佢. :)

Anonymous said...

……講笑咋喎

梁巔巔 said...

Heee, yeeee, 我夠知咯...

梁巔巔 said...

各位, 如果入到嚟, 唔知發生咩事, 唔緊要~ 總之我同五師兄, 冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢咖冇嘢~ 真~~~ 係 "冇嘢咖"~

Anonymous said...

原來我地冇野架??




呀!唔玩啦!做野!

不過,講真,有blogger call 人去 lunch buffet,expect 只得幾丁友(兩、三個)。你地兩個去唔去?

mad dog said...

Din: 唉, 越描就越黑架啦 :) 人地以為呢篇有三十幾個留言好受歡迎, 原來兩個癲佬響度發癲.

mad dog said...

五: 咩blogger?

梁巔巔 said...

唔去 lu~

Anonymous said...

我,Jansen.

諗住叫得郁 sidekick,或者阿Hang。

其他可能是在 Twitter 上見到的人,但唔相信有太多人睬我。

梁巔巔 said...

咁即係邊個攪 ga?

你攪, 我去~

Anonymous said...

我 call up 架!你睇番今朝我的 Twitter record 就見我提到!

梁巔巔 said...

睇睇先~

梁巔巔 said...

Dear, 冇喎!

Anonymous said...

阿大,你好勁喎!你呢篇文有41個留言,仲犀利過娜姐的吹水天堂!

Anonymous said...

我個record係寫俾Jansen。

mad dog said...

五: 你兩條友響度狂吹水啫. 咁多人, 又唔識, 唔去啦, 我好怕羞架嘛, 你地知啦. :)

梁巔巔 said...

我睇唔到

梁巔巔 said...

"我好怕羞架嘛, 你地知啦. :)"

:O

Anonymous said...

ai ya! 講來講去,可能得 Jansen 或者同 sidekick...

算啦,唔攪啦!

下次等我地的每月lunch聚才吃吧……

梁巔巔 said...

但你唔好忘記幾日後我同你嘅約會喎!

Anonymous said...

笑死!

四十幾個留言!好勁!

mad dog said...

kajie: 真係俾人笑死... 大部份留言同文章無關... 死未...

梁巔巔 said...

Kajie,

Hihi~

突然記起, 我見過妳.

嗰次鳥飛同 Kineyi 帶我番 XXX 教會, 妳喺台上面唱聖詩.

Anonymous said...

同文章有關:「人生出來本應建立自己, 但人總是破壞自己, 又破壞他人.」

Well,我在破壞自己的時間,又破壞他人的留言系統……

mad dog said...

五: 好野喎, 咁都俾你associate番!

梁巔巔 said...

五哥, 好啊!

Anonymous said...

我做乜搵食架?

教書嘛!

除了吹水,我冇乜其他技能……

呀,還算識做人老公和做人老豆!

mad dog said...

原來都係兜個大彎讚番自己, 犀利!

Anonymous said...

係呀,都幾大架個圈!

梁巔巔 said...