Pages

Monday, July 30, 2007

又兩段

我是個著重視覺感觀的人, 亦承認懶, 看書不多, 看電影卻很多.

所以我不懂得用雕琢秀麗的文字, 我的文字是受我看的電影多於我閱讀的文字所影響.

******

有時我想, 神是否都容許衪的羊迷失一會.

既然衪容許羊的迷失, 就讓我跑掉一會... 行開吓啫, just a walk, just wandering. 一會便回來.

相信不少羊都被迫跑掉過又回來.

9 comments:

Anonymous said...

因住跌到損手爛腳,到磺頭來後悔都莫及啊 !!

Karelian said...

我都行開咗有一段時間了.

mad dog said...

karelian: 我都唔係行得太遠, 幾步路咁啫... :P

admin said...

因為羊唔迷失一下都唔心息!

mad dog said...

maki: exactly... 仲要賴係神容許... :P

Anonymous said...

曾經行開過,而家返番嚟囉~ =)

hm...有時人就係咁,偶爾選擇迷失下都好,任性反叛過後,人反而變得更成熟。當然,自選迷失必定要有自制力才行!

Anonymous said...

小蓓: 唔, 迷失又自制, 其實唔容易.

Mugen C said...

It is okay to have a break, but just don't go too far and be sure you will be able to find your way home!

see ya lost sheep! :)
MC~

Anonymous said...

mugen c: :) ha... not totally lost, just wandering.