Pages

Thursday, July 05, 2007

絕望的頂點是樂觀

前陣子玩了個心理遊戲然後在這裡分享, 說我是個悲觀性格的人, 現實常常令我悲哀和無能為力, 但說我又不是消沉的人, 因為"絕望的頂點是樂觀".

對, 和好友閒談, 說我很悲觀, 因為我說有時覺得只要不是死便可以了.

很體會得到什麼是
絕望的頂點是樂觀, 當只有死會令我接受不了時(不是我自己的死亡, 對於自己什麼時候離開, 我看得很開, 起碼我是這樣想的), 還有什麼是我受不了?

13 comments:

Anonymous said...

睇你寫既野,雖然多采多姿,但有時去到某d 位,你會流露一d sad 既情緒。
可能受環境心情影響,所以有d消極失望feel﹗
你比我感覺係有d 灰,嘗試去be happy,但都係好表面,只不過唔想人地擔心你﹗
其實,有乜多d同身邊人share,特別你又結左婚,同另一半一同面對一切,感覺會有多d支持與鼓勵,你會開心好多﹗
而且你有宗教信仰,你要明白神會帶領你,唔好放棄,記得我之前同你講果句:最好的尚未來臨。

Mugen C said...

一切總有出路,但當中所需的忍耐可不易為呢!

MC~

Anonymous said...

啤: thanks. 都話太多苦難, 令人都較悲觀. "最好的尚未來臨", 我只盼望最壞既唔好再黎我已經好安樂.

mugen c: exactly, 我覺得我既忍耐力越來越犀利.

梁巔巔 said...

高人呀!

梁巔巔 said...

嗱, 真心 ga!

mad dog said...

Din: 時勢迫人, 無計.

Anonymous said...

剛"聽及看"了這篇道,非常好!!!正好開解你前一篇所說的情緒.

人生系列 (11) - 活出信心的人生
(傳道書7-8文章)

何志滌牧師 (播道會同福堂)

http://www.tungfook.com/tungfook/tfwv3/sermon.aspx

sa said...

好認同,真係會絕望到頂點才會樂觀....

當愁完一輪之後,就會同自己講"做咩咁煩惱啫,大不了咪XXXXX",跟住先會好過d~

mad dog said...

kajie: 返屋企先慢慢聽/睇.

sa: "做咩咁煩惱啫,大不了咪XXXXX" 係啦, 都係咁安慰自己.

Anonymous said...

我又不覺你是這樣的人woh...

不過情绪高低起跌一定有.

Anonymous said...

uncle ray: 我係架, 灰到嘔.

啊澤 said...

「...只要不是死便可以了。」


奇怪了

我覺得

這話其實

樂觀得很

Anonymous said...

嬲記: 所以咪絕望頂點變咗樂觀囉.