Pages

Thursday, July 19, 2007

止汗

大熱天時, 一向極少流汗的我也難免要想想辦法, 怎樣可以上跳舞課時都清爽幽香. 多年來都用DKNY或CK的deodorant stick(成支蠟燭咁款果D呢), 慣了天天用, 春夏秋冬如是, 從沒有問題.

天天的士上班, 近乎是冷氣出冷氣入, 公司長期18C室溫, 午飯時出去走走都不怎流汗, 因為從18C走到33C的空間, 一來一回時才開始有點冒汗. 不過或許這個夏天真的特別熱, 33C的炎夏, 就是那數分鐘的少汗, 到了上跳舞課時我都覺得我的deodorant stick有點失效. 實在要另覓更好的止汗/香體劑.

相信女士們都很少公開談這個, 唏, 我一向愛靚也不怕說了. 這個星期都在找新的deodorant, 買了這兩隻, 值得介紹.

首先是這個Nivea PURE Invisible 24h Deodorant, 萬寧有售, $28.9. 是姊姊推介, 真的不錯, 沒有跳舞那天用了, 整天乾爽, 但有一天或許穿了長袖衫上班, 晚上上跳舞課時開始有點失效.
於是昨晚到崇光跑到香水那層, 由於以前用過Issey Miyake香水, 很喜歡(之後沒有了, 太多人用吧), 所以選購了差不多味道的Issey Miyake L'Eau D'Issey Roll-On Deodorant 50ml/1.6oz, $165. 今天早上搽了, 又用了售貨員送我的香水sample, 整天香氣撲鼻, 跳足個半小時依然又香又爽!

22 comments:

Unknown said...

正所謂一分錢一分貨。

Nivea 男裝都唔係好得。

冬冬 said...

Oh I love the smell of Issey Miyake! didn't know they make deodorant too, gotta try it~ ^^

Karelian said...

Wow...謝謝分享!

Pinocchio said...

我都好用止汗濟架,不過就一定會揀match反香水嗰隻味,所以我通常都係一套買...因為我覺得個身上面差不多同時間出現兩種味好怪...

你有冇留意過早前新聞話用得多止汗濟會引致cancer,所以有時都驚驚地,但唔用又唔得喎,止汗濟簡直係夏天必需品.

Anonymous said...

Only 18 degree in the office?

not very environmental friendly woh...

Anonymous said...

"Issey Miyake香水, 很喜歡(之後沒有了, 太多人用吧)"

我也是因為這個原因沒有已多年沒有再用它!

btw,我早兩天也考慮想買這個Nivea!

香港實在太熱了!

Anonymous said...

我都係用nivea的,不過是dry compact。我鍾意nivea有陣好creamy的香味。issey miyake都有deodorant嗎?可以一試噃~

aulina said...

突然記得,deodorant係似係除臭,anti-pespirant先係止汗?

Anonymous said...

五: 但我家姊話果日去足一day郊外遊都超掂喎...

冬冬: yes, i love the smell of it, using it the second day today, can't stop myself from smelling my armpits!!!! :) hahaha!

karelian: :) u r welcome.

pinocchio: 我都驚用得多antiperspirant會有cancer, 尤其是乳癌, 不過上網睇過資料都話係刈十年代初既myth/rumor, 有D又話無科學根據. anyway, 如果唔跳舞果日我都唔用咁勁果隻啦.

uncle ray: 我響公司成日都要著褸架! 反映過多年都係咁...

kajie: nivea唔錯, 無味, 但好似Issey Miyake呢隻勁D, 有香味呢又.

小蓓: 我都係去崇光香水果層睇一輪先發現Issey Miyake有deodorant咋, 其他好多牌子都有.

mad dog said...

aulina: 我知, 但我唔想個title係香髒劑囉... 又或除嗅... 其實隻隻deodorant都有anti-perspirant, 係近乎分唔開...

mad dog said...

香髒劑 = 香體劑

梁巔巔 said...

我好大汗的

.... 送支嚟!

Anonymous said...

Din: 你唔係話自己永遠都好香架咩? 買男裝啦自己. 男裝係deordorant stick.

梁巔巔 said...

"你唔係話自己永遠都好香架咩?"

香但大汗嘛.

"買男裝啦自己. 男裝係deordorant stick."

幾 $?

mad dog said...

我支女裝roll-on $165, 男裝stick好似$140.

愛美 said...

我發覺女人的購物清單都經常類同. 早前也四出搜尋好的止汗劑. 從少年開始已有用止汗劑, 因為長輩曾說過那是儀容之一.

我試過香水系列的止汗劑, 覺得功效一般, 所以多數是用出止汗劑的牌子, 專選unscented的, 因為有些濃香比汗味更難頂, 自己受不了. 同時不喜歡身上有兩種氣味.

早期用過 mum, 不過現在沒有出了. 早陣子用 Dove, 不過 unscented 那款最近沒出了, 改用它的蘆薈,青瓜系列, 無香料, 味道比較淡. 也有用orbis, 但放了在gym, 很小用, 未知效果.

試過Nivea, 對我效果不太. Fancl的crystal簡直無料到. 也在水貨店買過shiseido, 都係麻麻. 最近看到 gatsby 也有unscented的, 不過擔心女人用男士香體品會不會有副作用, 就放棄了.

Pinocchio said...

用stick咪環保啲囉!

mad dog said...

愛美: 哈, 係呀, 我講親綿女人shopping野你都啱key! :) 我以前都用過saba, 其他止汗劑的牌子, 但唔鍾意D味.

pinocchio: 我一向就係用開stick, 近排太熱又跳舞就唔多有效.

Pinocchio said...

咁鬼熱,就算夾住小香菇同吸濕大笨象都冇用啦~

Anonymous said...

pinocchio: 小香菇... 笑死.

sa said...

我用緊rexona新那款, 汗就唔係咁止到, 但味就幾襟~

Anonymous said...

sa: 味襟好緊要!