Pages

Wednesday, July 26, 2006

我的生日熊及Kittybrick

買過多個生日熊, 有送給家人亦有買來給自己. 但不知何解, 家人的bear bear都很美, 我的隻隻都醜.

你看, 兩隻都不吸引! 還有一隻是黃色身有花紋加黑色手腳(成隻熊貓咁), 不知道放了在哪兒了, 那隻最醜樣!

另外那天去老麥買甜品, 見那隻Kittybrick也蠻可愛, 本打算換來給甥女, 但二姊說:"留給你自己吧, 她們太多東西了... 要的還是開心樂園餐那隻大的" 看來, 這隻紫色Kittybrick會據為己有了! (粉紫色已換完, 不錯啊!)

9 comments:

梁巔巔 said...

其實 Hello Kitty 吸引在邊度?

aulina said...

唔係唔靚呀,隻隻都差唔多架啦...
唔位睇原裝site:
http://open.meiji.co.jp/sweets/character/teddy/

mad dog said...

victor: 夠低B囉! :) 我家姐換左隻銀色, 幾靚呀!
aulina: 但係你個隻明顯靚過我個三隻!:(

Anonymous said...

我唔係hello kitty fan屎,但都忍唔住換左隻白色,其實係鍾意灰白?隻,不過要遲D先有...

Anonymous said...

???我心態一樣! :) 粉紫真係幾靚, 如果甥女話要, 我都未必肯俾佢. 老麥幾成功!

梁巔巔 said...

好彩我鍾意嘉菲唧!

Anonymous said...

Garfield都唔錯, 有無睇"Garfield 2"呀?

梁巔巔 said...

冇呀~

因為覺得電影?隻嘉菲都唔似原本漫畫?隻. 而且仲好樣衰.

P.S. 介意叫貴 Blog 做癲狗世界嗎?

Anonymous said...

"癲狗世界"? wow, 好新鮮喎. chaxiubao有次叫我做"瘋狗". 都幾搞笑!