Pages

Wednesday, July 09, 2008

How Old Would You Be?

If you had a chance to live forever at one age, would you (and how old would you be): Yes or No? (from strawpoll)

我會答不.

永遠喎. 多可悲.

但如果一定要揀, 我會揀... 29歲. 年輕得來有點經歷, 有點智慧. 又, 始終可以對人說: 我仲係廿幾!

6 comments:

愛美 said...

我都揀NO
橫掂我都唔記得自己幾多歲

mad dog said...

愛美: "唔記得自己幾多歲"多幸福! :) 前幾年我都試過唔記得自己幾多歲, 唔知點解今年好易記... :(

Yu said...

你揀29?
我想揀26...
不過我都就快過你的選擇....

mad dog said...

yu: 我諗皆因都係過去先會揀嘛. 點會揀自己未去到嘅年紀呢.

Anonymous said...

我都係做番現在的自己好啲。我而家幾好呀。好過以前,希望越老越好。哈﹗

mad dog said...

readandeat: 咁咪好好囉! :)