Pages

Tuesday, July 08, 2008

旅程點滴(二)

話說名古屋機場多年前曾有嚴重空難. 那是1994年的台灣China Airlines事件, 二百多人喪生.

抵達當地機場, 告訴了同行的好友.

保險界女強人說: 嘩, 一齊死, 好喎! 可以同你地一齊死, 幾咁榮幸! 好過一條友飛印尼(出trip)時死吖! 一齊上天堂, 幾開心喎!

分房事宜一直沒有再詳談. 抵達酒店, 竟然upgrade我們上superior房及connecting room, 誰跟誰一間房已不需要計較.

順理成章, 保險界女強人再次和我share房, 會計高官便和老闆同房, 她倆已同行旅遊數次了.

論性格, 其實會計高官和老闆是八人中最遷就人的, 沒有脾氣. 而保險界女強人和我則是較惡的. 相信兩位順得人都寧願這個分房安排... :P

睡前準備需時最久的是誰? 答案是會計高官, 其次是我. 保險界女強人和老闆都可以迅速爬上床.

出門前準備需時最久的是哪位? 答案是我(其實也只不過是半小時多一點), 其次是會計高官和保險界女強人. 老闆是最快的. 她兼任旅程中的大阿哥角色, 又或保母. 在輸送帶上取行李, 照顧各人, 細微細眼都是她一手包辦. 離開酒店前, 也是她四處檢查有沒有什麼遺漏.

記得臨起行前, 母親叮囑我要小心. 我說: 我們四人樣樣俱備, 唔洗擔心. 三個都識計數, 除咗你個女我之外. 老闆最識照顧人, 會計高官也是十分小心, 我和保險界女強人就最惡死, 無人會"恰"到我地! :)

13 comments:

Dennis said...

去旅行者,點解會諗起咁耐之前既空難?

mad dog said...

dennis: 因為我識人好鬼鍾意睇nat geo嘅plane crash investigation... 成日話我知邊度機場有咩record... 咩機唔好囉... :(

Dennis said...

我以為淨係得我會集集睇既添。

Anonymous said...

"upgrade我們上superior房及connecting room" wow..God bless you all wor. Great~

mad dog said...

dennis: ha, 都有人鍾意追架.

karelian: yeah! :)

Anonymous said...

旅程好玩嗎?

mad dog said...

uncle ray: 個trip就幾好玩, 個地方就悶少少喇.

愛美 said...

搞到我好想放假添

mad dog said...

愛美: 放啦放啦! :)

Anonymous said...

你有無即時同保險界女強人加保?

mad dog said...

eeeason: 佢話CX個package包保險, 無另外買添呀! 我就緊係有啦.

Anonymous said...

同班好夾嘅friend旅行好幸福架~ :D

mad dog said...

cr: 係架. 係識咗好耐.