Pages

Thursday, July 17, 2008

再嚟對話

講起公司cut budget... 我話一路睇公司email, 一路諗, 如果無咗份工...

我: ... and then i will go to france and scotland... won't come back and look for job until months later

友人: 唔好諗埋d唔發生嘅野

我: no one knows, i always plan for the worst

友人: 咁你過呢幫我湊仔

我: hahah. 咁好呀. 有無錢俾先... 我唔識湊, 我寧願去轉旅行再算... life can be better

友人: 有架, 我俾1500(USD)個nanny... 都唔難... 淨係氹佢同餵奶

我: 悶死

友人: 加煮飯... 你仲好多時候寫blog 添

我: 唔識煮... 煮咗你都唔願食

友人: 咁又係

7 comments:

michelle said...

"咁有係" 哈哈,你朋友都幾有幽默感 ;)

mad dog said...

michelle: 因為我係好少入廚房嘛. :)

Anonymous said...

咁有係定咁又係?

Anonymous said...

田中: oops... 係咁又係. 佢打錯...

Anonymous said...

無打算學煮野?

mad dog said...

karsleepy: 都算識嘅, 不過唔鍾意整嘛.

Anonymous said...

哈哈﹗你朋友可愛。