Pages

Sunday, July 13, 2008

Blog Tag ~ 當日中一仔

無人tag, 自己接的. 從某網友處偷來玩, 喜歡的自己接吧.

(一)第一日踏入你要入讀的中學,見到什麼令你最難忘?
N年前的事... 真的忘記了. 或許是男老師吧. ha!

(二)中一係拎個咩樣書包?
記得嘅都傻啦right? 一定唔係背囊啦卦. 肯定係扮大個又以為幾型嗰種. 真係唔多記得...

(三)中一的班主任還記得叫什麼名字,教你什麼科目?
呢個記得喇. Miss Sze. 教我英文. 亦同時教大姊Economics. (噢, 好似攪錯, 應該係教Geography... 都係教大姊Geog)

(四)還記得第一個跟你結識的同學是誰?現在還有聯絡嗎?
因為係小學直升, 有同學同我一齊上架. 當然都識咗好多新同學. 其實七友咪係F.1時班裡面識架囉好多個都係. 不過當中嘅會計高官其實小學choir時已認識, 嬌小靚會計就係幼稚園同學. 第一個於中一時認識可能係"老闆"呀! 嗰時大家閏秀, 老闆, 保險界女強人, 會計高官, 未來高官同我都係同一班架! 宜家當然仲有聯絡啦, 仲成日見添. :)

(五)中一時參加了什麼課外活動,對你日後有影響嗎?
俾大姊"害", 叫我參加女童軍, 悶到爆! 日後有咩影響? 宜家連繩結都唔識打! 另外好似被老外體育老師叫我入swimming team, 不過一次都無份參加校外比賽, 因為太多勁人喇. 好似仲有朗誦同唔知咩...

9 comments:

Anonymous said...

你的朋友真厲害~^^

Anonymous said...

我又玩!

mad dog said...

oasis: 厲咩害吖, 姐姐我地唔後生喇. :)

cosmicrays: 好呀! 過嚟睇先!

Anonymous said...

起踢時已經歡迎自踢架啦。我把你這篇連回去起踢篇啊。
這個踢領我走訪了很多我從沒有到的Blog,意外驚喜。

mad dog said...

別緻bee: thanks! :)

Anonymous said...

你唔知女童軍係識都好多男童軍嘅咩?

mad dog said...

eeeason: 我家姐都唔係咁嘅原因叫我去參加噃. F.1邊有joint school events呀! QC仔!

Anonymous said...

funny though!!!

mad dog said...

kajie: :)