Pages

Sunday, July 13, 2008

兩首歌一齣劇

最近買了三隻OST: Pieces of April, Summer of Berlin及Paranoid Park. 第一隻是2003年的電影, 由靚佬湯太太Katie Holmes主演的; 第二隻是去年看的德國電影; 第三隻是今年HKIFF看的Gus Van Sant作品 . 一個週末下午在Palace IFC見到這三隻OST, 沒有多想便買下來. 有時擁有一隻CD或認識一首曲/音樂都是一種緣份. 或許某時某刻在別處見到其中一隻又不會買了.

暫時多聽Pieces of April, 很好聽. 最愛當中兩首:

As You Turn To Go ~ The 6th (歌詞)

One April Day ~ Stephin Merritt (歌詞)

當然最喜歡的一句是As You Turn To Go中的: if you ever loved me tell me so...

另外, 今天去看物理治療, 和治療師閒談時他推薦我看台灣電視劇"轉角遇到愛". 他說從沒有看過台灣劇集卻竟然愛上了這齣, 還說非常感動. 一看盒面, 見到羅志祥... 我便說: 佢令我卻步噃... 點都唔願睇啦即刻!

有沒有人看了? 我說, 如果有原著的書我或許會買來讀.

3 comments:

愛美 said...

"轉角遇到愛", 之前在Cable看過一集半集, 都沒興趣睇落去.
反而當年的流星花園, 一路睇, 一路話老土, 都一路追落去喎.

Anonymous said...

朋友看過話好好睇,但係我係cable 睇過一小部份覺得好麻麻...我唔覺得你會鍾意見到小豬囉!

如果要選,我諗我會睇日劇/美劇...近排my fav 係'last friends'(雖然有點爛尾)同'料理仙姬', 其實'女人四十'都好睇..
而家美劇又好似無咩突出喎... 或者gossip girl囉(類似OC,or 九十年代既"90210"), 據聞係New York好hit.. 不過第一輯剛播完.

mad dog said...

愛美: 流星花園我都無睇呀.

wp810: 小豬... 超娘囉... 好多人話last friends好睇. 我L Word都未追完呀.