Pages

Sunday, July 20, 2008

Blog Tag ~ 你心目中的店子

又去偷人家的來自tag. 不分發達前或發達後了, 因為對我來說真的是發了達才會考慮.

(1)你想開什麼店子?
書店, 一邊賣書一邊賣咖啡小吃的書店.

(2)店子的室內佈置是怎樣的?
很簡單便可以了. 有點歐美feel的. 其實心目中的那間就是多年前在華盛頓Dupont Circle區見到的一間小書店, 是地舖來的. 細小的書店, 有一個咖啡counter, 數張stool椅, 也有小吃如muffins, bagels等, 然後一兩部電腦供人客上網. 就是如此簡單. 又或像電影Notting Hill裡Hugh Grant擁有的旅遊書店那樣便心滿意足了.

(3)你的目標顧客是什麼人?
喜歡看書的人. 只要不嘈吵沒有汗味不是進來涼冷氣的已可以.

(4)你會選在什麼地方開店?
中環蘇豪. 係呀, 所以咪話要發咗達先囉! Check過啦, 地舖起碼八萬蚊租, 宜家唔只啦應該!

(5)營業時間?
10:30am 至 8:30pm (星期六時間短一點, 星期日休息)

(6)你會親身到店內打點嗎?(假設你有錢又有時間喎)
會啊, 我會盡量天天都去打躉!

(7)你會使用什麼宣傳策略?
什麼方法都用, 不過又不想人流複雜. 開得響Soho, 我洗慌要宣傳?

(8)遇上麻煩的顧客時,你會怎麼辦?
兇佢囉, 我洗驚! 最叻鬧人架啦. 再唔係咪睇吓有無江湖中人幫手... friend lung friend嗰種, 唔洗驚, 我本身唔識...

(9)假設生意成功,你會擴充規模開分店嗎?
不會. 一間已心足了.

之前也曾寫過一篇關於世界各地的書店的文章, 擁有任何一間都很高興了!

很不錯的題目, 有興趣自接.

15 comments:

Anonymous said...

(1)你想開什麼店子?
海灘邊嘅修甲店.

(2)店子的室內佈置是怎樣的?
無咩,竹棚,風扇,播吓 Raggie。

(3)你的目標顧客是什麼人?
bikini 少女,靚靚媽咪...... 去海灘都要修腳, 游完水都要補妝.

(4)你會選在什麼地方開店?
海灘邊! 2000蚊租頂隆!

(5)營業時間?
10:00am 至 Sunset (天氣差唔開添呀)

(6)你會親身到店內打點嗎?(假設你有錢又有時間喎)
會! 有bikini girls 嘅 customers 喎!

(7)你會使用什麼宣傳策略?
真係無需要宣傳。

(8)遇上麻煩的顧客時,你會怎麼辦?
長修甲 定係 厚腳皮?

(9)假設生意成功,你會擴充規模開分店嗎?
開,開多幾間啦

mad dog said...

多謝分享噃eeeason! $2000USD租?! 得唔得呀?! 天氣差唔開, 真係happy! 好主意! 你實日日打躉啦! 會唔會係nude beach先?! 你會唔會幫人修先? 定係有員工做哂?

Anonymous said...

竹棚,風扇 係值2000蚊租。我講緊HKD呀。
我會請幾個靚靚女修甲員。我就淨係全職睇場同收銀啦。
nude beach開擋要收貴D喎。做埋脫毛添呀。

mad dog said...

eeeason: 頂! brazilian wax添吖巴閉! $2000 HKD... 海皮呀?! 去repulse bay, 起碼要十皮啦低能!

Anonymous said...

係清水灣求期搵間士多格理整個竹棚,一部風扇,播下 Raggae。我無諗過做高擋喎。

mad dog said...

eeeason: 咁你等住拍烏蠅都得喇! :)

Anonymous said...

創業 唔洗咁大個頭嘅, 做響咗個招牌,先至殺入淺水灣嘛。

mad dog said...

eeeason: 好有頭腦咁噃...

Anonymous said...

還以為你會開賣電影dvd,又或是租電影的點。有或者,可否開一間coffee shop,是不停的在播放一些經典舊片?

Anonymous said...

uncle ray: 電影, 要響大銀幕度睇架嘛... DVD舖... 咁無性格. :P

Anonymous said...

你真係問過soho區既價錢架~?

mad dog said...

oasis: 有架, 兩年前嘅事... 宜家睇怕十多萬啦要地舖.(買就千多二千萬囉我估)

Anonymous said...

Hi,無意中發現Uncle Ray的Tag,然後來了這裡。這個Tag是我發起的,沒想到會走出Sina,去到Blogger,謝謝支持啊!希望你玩得開心!我已經將你這篇連回我那篇了,我估你唔會介意o既,嘻嘻!

隔籬eeeason的提議都好正,我提議在整鞋店隔籬開多間,方便那些等整鞋無所事事的人。人人行過見到佢對腳,佢會更加想整腳甲!商業區都要開間專係修補崩掉的指甲,真係越諗越有得做<-痴o左?

Anonymous said...

小靜: 謝! 好好的題目! :)

Anonymous said...

咁我係唔係都要請 幾個靚靚女修甲員 呢?
Raggae 同打鞋釘聲mix埋........好feel 喎