Pages

Tuesday, July 15, 2008

對話

....

A: 無謂嘥錢囉, 你嗰陣執鋁罐收入唔多

B: 我洗執鋁罐?!?!?!? 我仲有XXX... 如果有命享

A: 嗰陣XXX樓齡XX搵鬼買呀?

B: 可能已經sold... 唔會無拿拿有樓變無樓/cash, 宜家XXX XXX... 再唔係, 搵你接濟囉... 你咁多... 攞住一兩百萬我洗吓... 對你嚟講濕濕碎, 你個仔讀大學都要洗你幾百粒啦

A: 一兩百萬yen

B: 如果你長命過我... yen, 頂!

A: 都10萬啦...

B: 10皮... 你咪咁cheap啦... 風水輪流轉... 到時可能你要番我幫忙... 我唔會托手肘

A: 無話唔幫你, 著量啦

B: 頂... 得閒寄張殘殘地嘅美金俾我買餅食囉... 如果仲有牙...

No comments: