Pages

Wednesday, July 23, 2008

幾段

友人問: 你想點?
其實我不懂答.

然後他再說: 如果俾你solve身上一個問題, 包得, 你會揀咩?
又或者: 如果俾你一個dream come true, 包得, 會揀咩?

當我想著這些問題時... 我得出了一些答案. 原來自己最想解決的, 其實都不是什麼大問題來.

你也試問問自己上面這些問題. 或許, 你的答案也令你意想不到.

剛去完洗手間. 這層洗手間有六格. 當我離開時, 有一女子進來. 然後她隨即揀了我用完那格. 廁所水也未沖完. 真不明白. 有人剛用完的, 我一定不會揀. 奇怪.

The impossibles...

Shoulder-Pressing Pose:
Upward Facing Two-Foot Staff Pose:
相信我是這輩子也做不到的了. 下面這個, 我怕會頸斷!
(from yogajournal.com)

新髮型, 除了太黑之外, 其實頗滿意. 誤打誤撞竟然有意外驚喜. 尤其是留海, 很滿意!

7 comments:

Anonymous said...

有人剛用完的, 我一定不會揀 x 2 !!

我都會覺得那女子好怪。那可能是一個極粗心大意的女子。

mad dog said...

又或發緊夢囉...

c.r said...

嘩~dream come true,咁多樣,唔知揀邊樣好,又或者都好瑣碎,根本唔值得realise?

我都中意劉海~:D

Anonymous said...

cr: 都唔係太瑣碎架. 對其他人可能好大件事, 有時諗, 又可以好化. 咦, 換咗icon樣噃! :)

Anonymous said...

你去的那格是否最近入口?

可能對方太急了。

Anonymous said...

actually, i will choose the one used by someone else immediately. all of the toilets have been used by the others, but at least this one has been screened by someone else already! so, if you could use it, it can't be to bad!

mad dog said...

uncle ray: 都係, 不過有兩格都係近門口噃.

janice: good point too... but, well, i won't do that.