Pages

Friday, September 29, 2006

Wentworth Miller

繼Jude Law及Jonathan Rhys Meyers(我的新寵兒)之後, 相信令我又為之神魂癲倒的非"Prison Break"的Wentworth Miller莫屬了, 看了四集"Prison Break", Miller給我的感覺是, 我很想和他談一場戀愛!

原來Wentworth Miller和我兩個摯愛美男子一樣, 都是來自英倫, 怎麼我竟都對那國出產的男孩情有獨鍾? 都是一雙迷人的眼睛吧. Miller的雙眼實在叫一眾女人神智不清, 我最喜歡那些令人猜不透的感覺, 女人都是犯賤的, 越令人苦惱的男人都越引人.

IMDb網頁一尋, 找到更令我大吃一驚的資料, 相信他暫時已取代了Jude Law及Jonathan Rhys Meyers在我心中的地位了!

你知道嗎? 他出生於英國, 在美國紐約Brooklyn長大, 畢業於PRINCETON!!! 父母都是Yale畢業, 父親是律師, 母親從事教育, 兩個妹妹一個是律師, 一個在Law School. 大學時主修英國文學的Miller難怪有那種獨特的氣質, 實在殺死人.

還有, 他有多重血統, 父親那邊有非洲, 牙買加, 英國及德國血統, 母親那邊有俄羅斯, 法國, 荷蘭, 敘利亞及黎巴嫩血統, 難怪這麼美了. 他有一雙不同顏色的眼睛, 左眼綠右眼啡, 實在註定吃這行飯的了.

說到這裡, 我想都是在網上瀏覽多一會有關Miller的種種. 喜歡他的不妨分享一下你知道他的點點!

Technorati tag:

8 comments:

Kajie said...

hahaha...Oh, 原本你喜歡這type!

Ooops,這不是我杯茶呢,否則一定同你講過不停.

BTW, will you go to Mandarin? I guess it must be a hot talking point.

I got sick...nearly for a week, headache, cold, cough etc etc...now taking chinese medicine...feel so badly...so no mood to write anything, just like seeing other bloggers' work :)

Now resting at home and cooking the "herbal tea"!

Do enjoy your blog so much!

mad dog said...

when i read the news y'day, i asked my husband why don't we go there, he said, "only celebrities are invited..." it's my sis' birthday next month, and we'll see if we can celebrate it there!

oh u take care ah, it's my day off. :)

Anonymous said...

是accent吧,heeeeeee...

不知道你有沒有看過一套(名字忘了)戲,說只要是來自英國,不論多醜到了美國也會受女士歡迎... 到底那套戲是什麼呢?記得了!Love Actually????

Anonymous said...

aulina: yeah u r right! the stupid english guy goes to US and met 4 girls at a bar...
i think not just becos' of the accent, it's their looks. even woody allen now starts to make his films in UK and find english guys to act in them.

Anonymous said...

嘩! 殺死人! 尤其是兩隻眼珠唔同色...

Anonymous said...

閒遊: 咪係! Prison Break全靠佢!

aulina: 講開又講, Miller無英國口音, 佢美國大架嘛. 都係雙眼?命! 男人讀英國文學仲唔殺死人?!

Anonymous said...

嘩!正!

為左佢宜家逢星期二都要追prison break,愈睇愈有型!本來我都諗住寫佢,不過唔係好搵到相,然後上黎就見到你寫左lu~

mad dog said...

kitb: 我見到都好多相喎, 我多數都係錄起佢, 有時間慢慢睇, 唔係成日星期二都得閒嘛.