Pages

Friday, July 21, 2006

苦了身邊人

昨天又玩了數個Blogthings的心理測驗遊戲, 其中一個的結果是:

What Drug Is Your Personality Like?

A bit wacky, you're very difficult to predict.
One moment you're in your own little happy universe...
And the next, you're on a bad trip to your own personal hell!
Your Personality is like Acid

其實許多女人都是如此的吧. 不過自少大姊已常常說我情緒化, 一時間興高采烈, 轉過頭來面也黑了. 我是那種喜怒形於色的人, 很難收藏內心的憤怒和不安. 出來做事便很容易吃虧, 因為即使我喜歡話劇又曾愛在舞台上演戲, 但現實中的我其實不是個好演員.

近來壓力大, 人便更情緒化. 有時真的難為了身邊的人. 不過, 愛一個人便是要包容他的一切吧. 無論是Acid抑或Ecstasy, Alcohol又或Heroin, 都有它(她/他)們的吸引力吧.

2 comments:

Anonymous said...

放鬆d啦,香港人﹗
take it easy...

mad dog said...

幾時約我食飯先?