Pages

Monday, July 03, 2006

出出入入

今天早上至今已出入洗手間多次, 大概四五次吧, 我們斷定應該是午餐那間日式連鎖餐廳的食物作怪. 友人們都沒有事, 但他昨天下午已有些少攪肚, 而肚子一向慢人家一至數天的我, 今早才有反應.

現在還在吃我的生滾滑牛粥, 很不是味兒, 肚子不是十分痛, 但咕嚕咕嚕的很不妙, 或許稍後會早點下班去看醫生. 前陣子還嚷著要減肥, 上個月看了兩次醫生, 七月才第三天又要找他, 小病不知是否福, 或許這樣會容易減磅.

兩星期前得悉教會姊妹患了癌症, 替她十分憂心. 樂觀的姊妹今天在電郵回覆各關心她的教友, 又連忙為早前在醫院未有回覆各人的短訊及電話表示謙意, 實在佩服她, 亦感謝神給她的力量. 小病再一次提醒我, 身體健康比許多東西都要緊!

8 comments:

Anonymous said...

Take care and get well soon.

Anonymous said...

thanks. will stay home today.

千斤田 said...

真橋,昨日也幫襯過 洗手間 4 - 5 次...

Take care!

mad dog said...

我?你D, 琴日一共有十次以上, 今朝再黎兩次, 要找多一次醫生! :(

千斤田 said...

妳竟然用黎個方法黎修身!

依家只可以食白粥,白粥可以止屙.

mad dog said...

加D瘦肉都可以?... 口都寡埋... 食左粒勁止瀉藥, 終於唔洗再撲去廁所. :)

千斤田 said...

今日應該好返晒!食乜都冇問題啦掛!

Anonymous said...

未敢住呀, 琴日兩三點食左一次止瀉藥, 晚上本打算唔食, 睡前瀉多兩次! 於是再吃一次. 今日ok啦, 但都繼續戒口, 飲緊寶礦力, 食左個飽, 準備食粥或通粉... 好慘呀!