Pages

Wednesday, July 30, 2008

名古屋 ~ 第四天(及總結)

終於來篇完結了.

第四天其實就是歸家了, 沒有什麼行程. 這天來到酒店的lounge吃buffet早餐, 款式和coffee shop那邊差不多, 不過沒有陽光沒有人氣.
出機場的路程需時約四十五分鐘至一小時. 從酒店乘的士去金山站, 再乘火車到機場.

這程往機場的列車是特急, 有劃位, 車廂較美觀. 原來我們這列是Pikachu火車! 不過Pikachu被玻璃遮住了, 拍的照片不清楚.名古屋機場原來和香港機場很相似. 離境大堂幾近一模一樣!

還有許願樹.
會計高官一直都想買Centrair紀念品, 就是這個機場的吉祥物. 又的確頗可愛的.

入閘前大家作最後衝刺. 幸而買到母親喜歡的大福餅, 因為之前又漂又浮, 找不著福餅, 有的都即將過期. 在機場買的福餅很新鮮, 可吃三天.
回程航機上, 這個餐與去程相差甚遠, 很難吃. 會計高官差不多沒有吃. 我也只吃了三份一. Soba難吃, 雞飯難吃, 連那個抹茶餅也很難吃. 幸而後來有雪條吃.
說到手信及收穫, 這次完全沒有買化妝及護膚品, 下面是我買的手信.
保險界女強人的收穫.
老闆的收穫(是全部嗎? 她好像買得最多! 人面廣嘛, 又愛心爆棚!)
會計高官的收穫.
其實這次旅遊, 玩得開心皆因有這三位好友. 因為名古屋是完全不好玩的! 或許路經此城, 或可停留一天半天. 不過幾個好友走走吃吃四處逛倒無所謂. 會再來嗎? 不會. 值得推介嗎? 不!

福岡相比下是更值得一遊.

前文:

名古屋 ~ 第一天
名古屋 ~ 第二天
名古屋 ~ 第三天

其他:

旅程點滴
旅程點滴(二)
捉蟲

旅程相片連結

9 comments:

Anonymous said...

我好鐘意對鞋呀!!!

nikita said...

睇完遊記,都覺名古屋shopping 不如福崗, 難怪大多數人只停一兩日, 然後去附近的鄉下地區浸溫泉.

mad dog said...

karelian: 你原來同佢一樣taste. 係issey miyake一條line架, 減價喎.

nikita: 係悶爆! 去開京阪神有時間又或有朋友響附近先好考慮. 無去無損失!

Anonymous said...

一日之計在於晨,原來一份陽光早餐有禁大的分別
BOSS

mad dog said...

boss: 黑mun mun差好遠呀呵? 係喎有人今日day off噃!

c.r said...

圓碌碌嘅hello mimi係咩嚟架?

mad dog said...

cr: 哈, 我扭蛋俾個甥女嘛. 裡面係個小索布袋. 300日元. :)

愛美 said...

保險界女強人的梅糖, 零食物語有售!

同好朋友hea, 去邊度都無所謂啦!

mad dog said...

愛美: 係呀? 等我話佢知先! :)