Pages

Monday, July 07, 2008

五天十八小時

原來真的老了.

五天裡只睡了十八小時. 差點以為身體有什麼問題.

友人都說: 你估你好後生?!

旅程中, 一天中午忽然有點飄的感覺. 友人們問: 點飄法?

上一次有這個感覺是七年前和友人去瑞士上雪山, 二人皆感到飄. 相信是睡眠不足. 這回也順理認為是因為睡眠不足.

七年前, 年紀尚可以, 睡了一天便好了. 唉, 現在, 不認老也不可以了.

昨晚一上msn便被友人提醒: 喂, 瞓啦, 我識人因為唔夠瞓暴斃噃!

Wow! 嚇死.

6 comments:

Anonymous said...

真係唔得唔認老,我呢排都瞓到隻豬咁... :P

Anonymous said...

aulie: 唉... 真係一年年... 好似阿媽話齋. :)

Tourist said...

終於番嚟啦,以後RSS上又可以經常見妳不時更新. 呢幾日RSS唔見妳經常更新,反而有D唔慣添:)

休息完記得post旅行D相,同所見所聞上嚟分享下 :P


究竟是否年齡漸大,就一定會越來越需要瞓多D?(指一般情況)

Anonymous said...

我試過4天12小時,而且是由廣州去北京的畢業旅行,火車~
其實你有經常跳舞,身體比很多人都強,不用擔心那麽多~

Anonymous said...

welcome back, have a good rest home bo! =)

mad dog said...

tourist: 要回番條氣先寫有關旅行/post相咯, 太攰... 年紀大,機器壞.

bibe: 你都識講, 畢業旅行嘛, 到你畢業後若干年, 我睇你仲有無力每晚瞓三個鐘... 我都以為我跳舞多身體可以支持到... 原來都唔得... 始終我身子唔係好醒...

cr: thanks a lot! :)