Pages

Friday, July 11, 2008

再嚟幾句

與美國友人在msn談及今天唉風三豬在本港銷情.

他說: 有人話, 先墟冚, 再嚟興奮, 最後XX(粗口). 三嘅質素, 有目共睹. 唔jailbreak嘅唉風係無意思嘅... 正嘅software蘋果係無嘅(不過此友人係蘋果用戶多年噃... )

有人採訪是日儀式, 評語: "娘到爆"

竟然找來超級令人倒胃(唔好意思, 可能你buy, 不過我唔buy囉)嘅"我愛你男孩", 還有deep V女子... 我說: 咁咪襯克記囉! 一絕!

昨晚和友人又談及其他... 我們的對話:

XXXX有好多層次... 一樓望五樓咪覺得五樓好高囉

係囉, 其實係有四十幾層樓

咪係

所以咪由得佢同地下啲人嘈囉, 我無咁好氣

咪係

不過你都有十七樓住吖

頂...

日本旅程中, 和好友閒聊. 談到早前和幾位網友談天, 一網友提及其父親多年前曾說, 找老公不要揀經理, 寧願揀個有一技之長的, 因為經理到了某個年紀便會被人取締, 有一技之長則起碼不會餓死, 最少都搵到兩餐食.

然後我舉例: 冷氣技工

會計高官回應: 真係得兩餐咋喎...

老闆說: 哦, 咁, 起碼屋企會有冷氣囉!

11 comments:

Anonymous said...

真係好有啟發性嘅對話。

Anonymous said...

eeeason: 點呀? :)

新鮮人 said...

最實際是否自己有"一技之長"呢?
唔洗靠男人嘛! =p

Anonymous said...

新鮮人: 呢個都係嘅... 咁我宜家係咪應該去學整冷氣呢呵?

aulina said...

點解你個一技之長會舉冷氣技工嘅?Technicians都可以好多種個喎……七位姐姐都咁猛料,係quote,都講software architect呀果種啦……

Anonymous said...

3: hahaha. 你記得我指邊位網友呀呵? 不過好似我地上次係有講冷氣技工架噃...

imak said...

"找老公不要揀經理"... 唉....度我揀ga咩? 同打工一樣, 只係有得揀唔撈既姐!

Anonymous said...

舉多幾個例黎好喎..:)

mad dog said...

imak: 咁又係... 同埋揀嫁唔嫁囉. :)

karelian: 你舉啦. :)

Anonymous said...

竟然有deep V女子? 是那一位?

mad dog said...

uncle ray: 真係唔知. 你聽日睇報紙啦.