Pages

Monday, July 28, 2008

雜碎...

適應力

有時也被自己適應力之強而嚇倒.



我習慣縱人, 又愛縱自己. 所以最好都不要有小孩子, 因為世上會越來越多壞人. :)

入門版

朋友的朋友總愛擁有入門版的東西. 包括名車, 名表, 總之名貴的東西, 他都愛買入門版. 是為cheap也.

??? ...

許多的問號, 許多的省略號…

時間過得...

我:
原來上星期日我地就係去完食buffet...
母親: 係啦, 幾快呀時間過得
我:
你覺得好快呀? 我想講, 好似好耐之前咁...

可想而知, 母親的日子比我過得快樂.

Quitting...

some classes only. :)

Didn’t find anything new at the yoga stretch class… after taking some twenty to thirty classes. Tried a free yin yoga class at Pure Yoga, the instructor wasn’t better than mine. And I am not a yoga fan at all. Thought about enrolling at Pure Yoga… but then I guess it will kill me, so so boring and slow!

Jazz Funk… so not me. The Musical Theater Dance class won’t resume until later… and then the Sep-Nov classes are for performance? Well, I am not into that either.

So, what am i going to do on Saturdays??? I need more work out, not just eating and shopping!

林燕妮兩本新書, 我終於買到了. 倪匡那個"吾寫又寫"要等.

(image from realsimple.com)

4 comments:

Anonymous said...

哈,我也買了林跟倪的書呢。

Anonymous said...

uncle ray: 我地果然係同一代人. :)

Anonymous said...

hehe,你唔介意我都無所謂的 ;>

mad dog said...

uncle ray: haha, 你至多咪大我幾年... 係嘛?