Pages

Friday, July 18, 2008

當然不是我畫的了. 因為我也不懂畫. 是九歲的甥女畫的.

11 comments:

Anonymous said...

九歲的甥女畫的?咁勁?

說真的,真的畫得很好,難以相信是9歲的小女孩畫的。有跟老師學的吧?老師有沒有說她畫畫天份很高?

Anonymous said...

係喎~九歲畫成咁真係好勁~

Anonymous said...

很漂亮的圖。

她不是畫她的姨姨吧!

mad dog said...

閒趣: 係呀, 我地都覺得好勁. 我點都畫唔到. 就係學畫畫時畫架.

oasis: 係呀. :)

uncle ray: 阿姨邊有咁後生漂亮... :)

xiao zhu said...

好!

Tessa said...

beautiful!!!

laichungleung said...

The 2nd one Lily and the 5th one Cherry are lovely. I prefer the tight composition of the Cherries. The curvy petals and the the brush strokes are very nice.

Tourist said...

呢個甥女同佢妗母一樣多才多藝、聰明伶俐。;)

又一顆畫壇新星誕生 :)

mad dog said...

xiao zhu: thanks!

tessa: thank you!

LCL: she is so happy to hear this. :)

tourist: 姨姨呀, 唔係妗母. :)

墮天使 - 祥 said...

九歲就能夠畫的那麼美,好厲害哦~

mad dog said...

墮天使: 我都覺得非常厲害. :)