Pages

Monday, December 03, 2007

購物

LONDON—The first day of the Harrods sale, 1978.
© Peter Marlow / Magnum Photos
(via slate.com Today's Pictures ~ Shopping Frenzy)

十二月又是瘋狂購物的時候. 經濟好轉, 股民早前有斬獲的都開始投入這個繽紛聖誕, 即使price tag上寫著是減價, 卻其實什麼東西都貴了許多, 大家都不介意大花金錢, 買禮物給自己又買給親朋好友.

上個月才寫過我的Christmas Wish List, 昨天閒逛IFC LC, 本想買對上班鞋子及一條牛仔褲給自己, 卻下不了手. 很昂貴啊! 首先, 找不到我想要的不太高鞋頭又不淺的上班皮鞋. 喜歡的都應該會令我傷了的右腳更痛. 且全是$2500以上. 牛仔褲... $2600以上... 或許要退而求其次看看其他的. Zara有, $399, 不過不稱身. 其實一直都想買一條貴一點又喜歡的牛仔褲, 相信要慢慢找.

反而在LC發現了一些價錢算合理又OK的手袋. 例如Francesco Biasia的, $4500已有一個不錯的皮袋, 起碼不用花上萬元買一個可能只適合用一兩季的手袋.

經濟好了, 只覺連百X超市一盒百力滋一pack六盒維X檸檬茶都貴了數元, 很苦啊!

18 comments:

c.r said...

superfine喇,tsubi喇,都幾好架。=)

aulina said...

你看到的lc貨,比我買下手的price tag貴十倍……

mad dog said...

cr: 邊度有?

aulina: 邊有十倍, 你果個都成千啦. 我無細路噃唔好忘記.

冬冬 said...

Francesco Biasia既袋經常減價的呀﹐請看這裡

mad dog said...

冬冬: 咁正? 不過online訂加handling/shipping咪一樣...

aulina said...

我講鞋……XD

虎茶 said...

LC 十二月中(好似)會減價(售貨員通知的!!)

牛仔褲不如去uniqlo睇下, 靚+抵著!!

愛美 said...

我都想置番D返工鞋, 等緊LC減價, 千萬不要把持不住!

好耐無買牛仔褲了, 我記得以前千零蚊都好好的了, 而家要成二千六! 近期有什麼好牌子?

Francesco Biasia 在銅鑼灣 sole town 都有得賣, 是那公司代理的.

mad dog said...

aulina: 咁我對converse唔洗二百添.

虎茶: 我隻腳痛, 想盡快買番對舒服返工鞋.

愛美: 把持不住... 但係腳痛呀. 牛仔褲真係有好多牌子, 要慢慢睇. Francesco Biasia Sole Town都有呀? 等我望吓先.

李小球 said...

係啦......而家d餅餅好似又貴左,連Triple O都加左價!
講開百力滋......我屋企仲有五六小包古力百力滋喎......有冇興趣幫我散左佢?;)

mad dog said...

小球: 做乜入咁多百力滋貨? :)

虎茶 said...

其實我長時間要企,都想搵對又好睇,又企得既鞋, 早排你介紹既Anne Vxxxx Hash.... 得唔得呢? 到月中,呢個牌子會唔會都減價呢? hehehehehe

Anonymous said...

虎茶: 我個friend話佢果對係TST LC買, PP/IFC都見唔到. 其實舒服鞋係有, 但唔靚囉... 有個friend要成日走嚟走去, 佢話只著Camper... 不過又未必啱襯衫... 無理由成個冬天日日都著boots架.

c.r said...

superfine I.T.同埋LC都有架。tsubi就harvey nicols,同埋安蘭街上邊有間叫乜乜libre@bauhaus都有stock架。

Anonymous said...

cr: 我以為你唔係住香港, 竟然知咁多嘢嘅! :)

李小球 said...

貨唔係我入架(因為我一向都唔食古力味百力滋),係我的一位日本朋友黎香港的時候俾我的手信......你要吃嗎?

mad dog said...

小球: 唔洗客氣, 邊好意思. :) 你請同事食啦.

c.r said...

時不時去一下香港shopping咁。如果唔係,真係會死架,我度乜都冇。:S