Pages

Saturday, December 29, 2007

福岡遊 ~ 第四天

此文由"保險界女強人"撰寫

排除萬難, 今天終於可以九時多從酒店開始駕車出發到阿蘇動物園(Cuddly Dominion)(熊本縣)見阿笨與阿占了! 先說萬難何是? 起程前大家閨秀和mad dog都並不贊成駕車, 怕危險和四人日語水平近乎零. 幸得我極力堅持, 事後眾人都異口同聲說駕車是明智之舉. mad dog說看了某篇報道說山路狹隘, 何來之有? 就如人生一樣, 未來是一個問題, 人總是怕但往往又充滿驚喜!
我們租用的Nissan Cube
從酒店出發, 如一程車直行, 約兩個多小時便到阿蘇. 但兩位姊妹和馬拉姑爺又"點會咁順灘"呢. 中途站又要食又要買, (其實男士特意停車讓此小姐駕車嘛... 竟然說是我們要停車?!??!?!) 姿姿整整又拖延了45分鐘. 差不多中午才到動物園. 值得一提, 中途站的雞牛串燒十分美味, 兩串份量足等如一頓西餐, 每串亦只是350日元.(其實在這裡大家都有買手信, 好像筆者買得最多... )
中途站Lotto快餐
(mad dog吃了個半熟蛋加牛肉burger和咖啡, 不錯)
中途站還有烏東麵及日式食品
350日元一串雞肉, 好味過那晚"風林火山"49倍!
烏冬麵也不錯

終於到了阿笨阿占動物園. 不論大家是否牠們的fans, 十分值得一來. 除了有阿笨阿占劇場(足三十分鐘)外, 還有超過30種動物可見到. 有些還可零距離觸摸, 包括小熊和小驢, 而我還可和阿笨拍照, 影貼紙相, 與及大掃"阿笨阿占"貨啦! 只有在動物園裡找到, 日本其他地方都沒有.

Cuddly Dominion正門 (阿笨與阿占的家)
很多的熊
看完這堆熊人, 我們更與熊人合照, 800日元兩幅
宮澤先生及阿笨與參觀人士拍照
貼紙相機

離去後我們本來想到葡萄園嚐巨蜂提子, 但GPS找不到(可能地方太小), 大家只好到Aso Farmland走走. 時間亦不早, 差不多四時, 天有點黑, 嚐了雪糕和牛奶(阿蘇出名食品), 味道普通. 本來我們想訂Aso Farmland的蒙古包住, 但一早訂滿. 幸而沒有訂, 因來到發現感覺有點簡陋.
Aso Farmland 裡像美食坊的地方
Aso Farmland賣酒的地方

之後大家到了溫泉酒店check in, 原來就在動物園對面, 酒店十分大, 有數個溫泉, 又包一泊兩食. 雖然晚餐並不在房間內進食, 但十分豐富, 和食有十多款食物.
一天的行程終於完結, 亦來到這次旅遊的尾聲. 因翌晨便要一早離開回福岡機場還車回香港.

補充: 那晚我們都有再浸溫泉, 不過環境及質素都不及福岡市那個好, 且人也多, 不過都包在酒店住宿費內. 晚上九時多我們四人更玩了一個多小時的撲克; 另本來有一個Balloon Festival, 保險姐姐一直都說這個很吸引, 不過我們都不打算乘氣球, 其實她唯一來阿蘇的目的都是見阿笨與阿占, 其他什麼地方不去也沒問題. 所以我們也沒有上阿蘇火山...

20 comments:

Anonymous said...

嘩~個capybara好得意呀~我從來未見過嘅噃~ =)

Anonymous said...

cr: 我都未見過, 好搞笑. 都唔知咩嚟! 係咪澳洲應該有呢?

Anonymous said...

Hi!我是Claire
你的福岡遊文章很精彩!!
我2月也會去福岡,亦打算在那邊開車
請問你是在哪裡租車?
謝謝!!

mad dog said...

claire: 我地響渡邊通附近(酒店附近)嘅Budget租, 不過GPS係日語, 我啲朋友話即使唔識日語都ok喎. 之前有日本朋友話如果想租有英語GPS嘅車一定要響機場租. 你自己決定啦. 我朋友係上網book定, 不過唔洗俾錢住嘅, 攞車果日先俾. 佢響香港都要打long D同Budget傾一輪. 另外我響日本旅遊振興協會搵資料時, 都抄咗個租車英語服務嘅電話:03-3485-7196及info: intlres@nipponrentacar.co.jp
www.nipponrentacar.co.jp/service/general.htm
AND
www.nipponrentacar.co.jp/service/synsyu.htm

lu said...

又係食... :P

阿笨同阿占邊個得意d呢?

Anonymous said...

lu: 阿占(dog)過癮啲. 不過阿笨好醒.

梁巔巔 said...

佢 oD行文果然好硬直.

文如其 "朶" ar ha~

Anonymous said...

Din: 4:20am開心到瞓唔著? 我病到2:00am就par上床! 佢啲文筆有少少男子feel呀呵? :)

梁巔巔 said...

i. 番到屋企沖完涼傾完電話寫完 Blog, 所以4:20am囉.

ii. 喂, 保重!

iii. 唔只少少, 係幾多 tim!

梁巔巔 said...

Insurance Highflyer,

"幸得我極力堅持, 事後眾人都異口同聲說駕車是明智之舉. mad dog說看了某篇報道說山路狹隘, 何來之有? 就如人生一樣, 未來是一個問題, 人總是怕但往往又充滿驚喜!"

唔記得咗講, 妳好英勇呀! 果然係人馬座呀吓! 我都係呀!

Anonymous said...

Din: 佢係天秤座架, 有無睇我之前寫咩架! =__=

梁巔巔 said...

!!!

.....

咦, 係噃, sorly!

"老闆", "未來高官"及"嬌小靚會計" 先係喎!

冇法 la! 佢叫 Insurance Highflyer 嘛, 人馬座又強喎, 咁好自然咪當咗係囉!

Anonymous said...

Din: 人馬座強咩? 唔覺噃. 夠獅子強?

梁巔巔 said...

獅子座喎, 外強中乾 ga 咋 ma~

梁巔巔 said...

講開又講, 最強對最強~

古惑扭計古靈精怪, 水瓶 vs 雙子最精彩!

強勢霸道, 白羊, 獅子 vs 山羊開片最血肉橫飛!

悶, 山羊 vs 巨蟹 vs 金牛最啱!

玩夠癲夠放, 雙子 vs 人馬肯定入青山!

鬥殘忍, 雙魚 vs 天蠍一定係 FBI 頭號鎖定目標!

論博學多才, 水瓶 vs 雙子 vs 人馬吹水吹到天昏地暗!

講惡, 獅子 vs 白羊 vs 山羊 vs 天蠍可以拍古惑仔 VI 之世界末日!

多情浪漫, 雙魚 vs 處女 vs 人馬有今生冇來世!

最踏實實際, 金牛 vs 山羊等於超人 vs 亞洲股神!

仲有冇~

Anonymous said...

Din: 玩夠癲夠放, 雙子 vs 人馬肯定入青山! :) hahah! 我真係有個friend成日同我一齊發花癲! 喂, 呢段你可以放上blog當一篇啦!

虎茶 said...

Din, 呢段真係勁呀!!!
雙子+人馬, 一齊入青山..... 我有同感呀. 我有個院友都係雙子架

mad dog said...

虎茶: hahaha! 我都好多人馬座朋友及親戚!

梁巔巔 said...

阿大: 咁妳嗰個成日同妳一齊發花癲嘅朋友又係人獸座嚟 ga?

"喂, 呢段你可以放上blog當一篇啦!"

Haaaa~ 係呢! Next week 寫! ^~

虎茶: Heee heee! Thanks ar! :)

喂, 虎茶, 搵日出嚟癲吓哩~

mad dog said...

Din: 對, 癲人係人馬座.