Pages

Tuesday, December 18, 2007

星座朋友

雖現少信星座, 不過想想朋友當中, 不同星座的都有一兩個, 就一一細數吧.

水瓶座
認識一大學好友就是水瓶座. 和她是完全兩種人, 不過沒想到我倆頗投契, 且成為很好的朋友. 我沒有她的溫柔忍耐, 她沒有我的瘋癲幽默. 不過我倆卻是可以傾訴心事, 互相信賴, 說秘密.







雙魚座
母親是雙魚座, 溫柔忍耐, 從不動怒. 雖然小時候她對我們管教極嚴, 也頗惡...

除母親外, 較少認識雙魚座的人... 呀, 某前度... 感覺是, 他們都是容易受傷一類. 都是被雙子欺負的! 哈!






白羊座
大姊是白羊. 哈... 惡人一名. 或許因為是大的吧. 白羊都是漂亮的, 男人也是. 有自信, 敢言, 能幹.

一大學好友也是白羊, 男的, 直至今時今日也可以和他傾訴許多心事. 好像男白羊都是較明白女人心. 總吸引到我.

一個在大學時令我迷戀的男孩也是白羊.



金牛座
老父是金牛. 就是顧家又有責任感的人. 正義勇為有自己的一套.

曾經有一追求過我的男孩也是金牛座的, 不過外貌不合我要求... 哈!

金牛女也認識, 不過好友中沒有. 金牛女都是勇氣可加一類吧.




雙子座
自己是雙子, 不用多說, 雙子女的朋友幾近沒有. 一舊女同事是雙子, 都算投契, 不過也有令人"頂唔順"的地方. 雙子男都有點討厭... 不過公司裡有兩個雙子男, 都算是好人. 我們四人, 都算是難攪一族.

從未與雙子座人成為死黨... 咳唔...





巨蟹座
認識很少巨蟹人, 一熟絡網友是巨蟹啦! 小學時一死黨是巨蟹, 不過中一時移民後便少了聯絡, 其後反而是她的妹妹成了我的好朋友. 她妹妹是人馬座.

一舊同事也是巨蟹, 曾經很要好, 但後來因某些原因成為陌路人...

巨蟹應該都有點大癲大肺吧. 他們都是會交出真心的人.


獅子座
獅子女都是頗受男性歡迎的, 很多追求者. 她們都喜歡送禮物給朋友, 十分慷慨. 不過都有點霸氣, 脾氣難攪.

男孩方面, 有一好友是獅子. 非常投契, 他承認曾經喜歡我. 不過他現身在海外, 很少聯絡了.





處女座
近日都聽到不少對處女座人的非議, 一人馬座好友說最討厭處女座的人, 永遠不夾. 尤其是處女男.

認識處女座的人不多. 女的可以和我很要好, 但也有一個最後和我反目. 處女女都比較斯文.

處女男, 好像不認識.



天秤座
和天秤最有緣. 二姊是天秤, 七友中有三人都是天秤. 不過她們四人的性格都很不同. 當中有火爆的"保險界女強人", 有溫和但多口的"大家閨秀", 又有永遠不作聲的"沈默賢人". 二姊不火爆, 起碼比大姊及我"順得人". 某人說, 三姊妹當中, 性格最好的是二姊, 我和大姊都是"惡頂一族".

天秤男也認識, 也曾是好友, 不過山長水遠 , 少聯絡.



天蝎座
攞命一族. 前世可能是欠了他們... 一言難盡...

有一女性好友是天蝎. 相信愛她的人都頗淒慘...

天蝎男, 簡直與雙子女是孽... 要說天蝎男, 可以寫十篇文章... 唉!




人馬座
數一數, 原來都有起碼兩個要好的人馬女性好友. 一個是自三四歲便認識的好朋友, 另一個是七友中的"老闆". 呀, 七友中其實也有三人是人馬! "老闆", "未來高官"及"嬌小靚會計". 不過她們性格都不同啊... 兒時好友大癲大肺, 七友幾位都比較沉實.

人馬通常都有許多朋友. 他們愛自由, 不受管束. 都對朋友很好.

親友中也有頗多人馬.


山羊座
又或摩羯座. 七友中的"會計公僕"就是山羊女. 都是很順得人. 山羊好像都是很少會與人爭執的吧.








credit: all images from jupiterimages.com

16 comments:

虎茶 said...

人馬座既我, 同白羊座都幾夾架!!
同屋主係雙魚座, 都唔知係咪天生出黎整治我既.
同事有處女座, 佢地可以幫助我不足之處.
雙子座既人係咪真係兩面極端, 好難搞架?!?

Anonymous said...



不要

對蠍子

有所成見!

orz

aulina said...

乜巨蟹唔係母性好勁好顧家咩???

梁巔巔 said...

雙魚巨蟹山羊處女, 惡頂! 咪攪~

白羊獅子天秤雙子, 掂~

天蠍女水瓶女, 驚驚~

Anonymous said...

小弟唔係專家,亦無研究,只係經驗之談,有例外者小弟樂意認識。吹水千萬米認真,任何覺得唔岩聽既,請注意,一,小弟唔係上帝,二,閣下亦唔係全人類同星座人士既總體既代表。ok?

雙子女,認識既都好好,深交就米,好朋友一定做到;雙之男呢,認識既都好陰濕。

巨蟹確係母性強,好包容,咩都收埋含辛茹苦,包括唔開心既野,熬好耐。

天秤座,花心,有品味,不過賤,自欺欺人,坦白得不識時務,根本自私既多,包括小弟。

天秤男如果最花心,咁最花心既女應該係雙魚女,水性高,智慧低,花心不在情,而在好奇心,神秘感,"了解"就最無癮,不過偏偏最有女人味既亦係雙魚女。

好有趣既係,有家室既雙魚男都好顧家,對屋企好大承擔,幾好。

獅子真係好鍾意控制,不過要lead但係又唔係真係有能力既比較多。

天竭擁有慾真係好強,對性,真係好投入好大須索,不過好純淨,唔等於濫;以性為工具滿足對情/美既要求,如天瓶/雙魚者,反而仲濫。

最討厭山羊金牛,現實,悶,有利用價值就friend,無就散band,無義氣。

最仰慕水瓶女。

最夾人馬男女。

Anonymous said...

不過其實最難頂,永遠都真係係同星座果d;幾有趣,最難接受/最唔滿意都係自己!

Anonymous said...

我屬巨蟹, 但為人很斯文的呢.

Anonymous said...

haha,I am Libra~
有選擇困難症~~

sa said...

咦~ 我有個好朋友係人馬座喎~(我係處女座)

Anonymous said...

虎茶: 雙子, 同其他就ok, 雙子對雙子, 應該唔work.

sc: 哈... 驚驚...

aulina: 母性強... 一啲啲咋喎.

Din: 咁多人惡頂? 多謝你話雙子掂... :)

pk_: 嘩, 好詳盡! 深交就咪??? 咁慘... :( 天秤人通常都幾好嘅. :) 天瓶/雙魚, 我又唔覺濫噃. 夠雙子男濫? 白羊男都濫! :)

uncle ray: :) 原來你係巨蟹.

coffee: libra, 通常都同我投契.

sa: 咁可能你係另類處女. :)

Anonymous said...

車!還以為你說的熟絡網友是我呢:(

Pema said...

水瓶座的人是幾值得做朋友架, 呵呵 !

Anonymous said...

uncle ray: 哈, 咪小器啦, aulina係巨蟹嘛. :)

pema: 水瓶都係好嘅聆聽者, 又守秘密.

Anonymous said...

和virgo反目....?不會吧...我是virgo啊。
不喜歡就避得遠遠,不會死細胞吵架反目喇。

木棉_簡單快樂 said...

巨蟹~路過 ka
Happy Chritmas :)

mad dog said...

cosmicrays: 都有處女好朋友. :)

木棉: :) Merry Christmas!