Pages

Tuesday, December 18, 2007

聖誕樹

送給大家一大堆聖誕樹, 預祝聖誕節快樂!

9 comments:

aulina said...

不是全部都是你拍下的吧?

Anonymous said...

aulina: 唔通你幫我影? :)

Anonymous said...

今年IFC棵聖誕樹好似唔多靚,感覺枝葉疏落。

mad dog said...

閒趣: 今年好似未見到一棵令人驚訝的聖誕樹.

虎茶 said...

我鍾意新鮮聖誕樹呀! 有一種香味, 感覺好好. 好可惜貓咪太多, 如果放聖誕樹, 我估屋企會變七國咁亂呀.

Anonymous said...

你會有一陣不上來?

阿瓦 said...

多謝你的聖誕樹特輯!聖誕快樂. (這是我今年第一句聖誕快樂)

mad dog said...

虎茶: 我都好鍾意聖誕樹嘅香氣!

uncle ray: 醒喎你! 幾日啫. :)

阿瓦: 咁講多句: Merry Christmas!

lu said...

xq: but IFC's tree this year is quite special! all the bits were hung from the ceiling!!