Pages

Saturday, November 04, 2006

對話


A: 小姐, 阻你一陣架咋.
B: 唔得閒...
A: 真係一陣, 一個問卷, 好快, 唔該Y!
B見得閒, 做下好人, 停下來.
A: 小姐邊行架?
B: 新聞.
A: 新聞呀, 咁即係記者, 報道員, 定係...
B: XX
A: 哦, XX, 咁... 嘩, 洗唔洗係外國, 或者主修新聞咁呀?
B: 之類啦...
A: 嘩, 好犀利呀!

B不語(心想, 你真膚淺!)

A: 咁係呢行做左幾耐?
B: 十年.
A: 下, 十年?! 唔似喎, 你咁後生!
B: (冷笑) 多謝喎.

A給B戴完一輪高帽後, 終於帶到話題...

表上五間大銀行名字, A問B有沒有戶口在這些銀行, 及清楚各銀行的息口等. 又問B有作什麼投資及基金之類. B吹吹水也與A胡鬧一番, 大談其廣泛投資.

A: 小姐都好識得投資喎... (B想, 唔係掂同你招架!)

表的背面是XX保險/基金的資料.

A: 小姐, 你聽過XX保險/基金嗎?
B: 聽過, 李XX嘛, 唔洗啦. (立即離去, 浪費了寶貴三分鐘)

2 comments:

Josefina said...

我也很怕這些街頭訪問員。通常我的策略是極目望遠方,但又要睇住條路行,雖然很冷血,但避過不少麻煩人!

Ruth Tam said...

For quite a while already, I don't spend my time with these interviewers anymore. They are just trying to target some people whom they can sell their products.