Pages

Friday, November 10, 2006

雜事

copyright nataliedee.com

不喜歡講電話, 從來沒有煲電話粥的習慣. 最討厭的當然是宣傳電話. 昨天當我正忙著讀公司的電郵時, 一個不識趣的電話打來, 第一句便說錯了話, 把我的英文姓氏讀音說錯了, 最討厭的了. 這些電話, 如果本小姐當天心情不特別好的話, 我打頭第一句通常都是問: "保險下嘛? 唔洗啦!" 但這個白痴亞洲萬里X的營業員除犯了讀錯我的姓氏外, 還做錯了一件更大的事情, 就是說: "我可以阻你幾分鐘嗎?" 幾分鐘?! 香港人這麼忙, 你知不知道幾分鐘對我來說是十分重要的?!
我說: "幾分鐘咁多呀?!"
"咁小姐或者有無其他時間方便我再打黎...?" 好蠢啊!
"係咪保險呀?"
"... 不如等我講你聽..."
"你可唔可以快少少?"
"咁我地呢.... 環球保障..." 真的不好意思, 當我沒有閒暇應付這些無聊電話時, 我可以很bitchy的.
"你可唔可以學下用簡單D既方法講呢?! 咪即係保險囉! 仲有, 我個last name係X!"收線.
告訴二姊, 她體諒, 並告訴我她的同事昨天怎樣應付一個每天都打電話去她們公司的一個女人.
告訴他, 反應是...
"你呢D咪叫'都市燥狂症'囉, 我就'都市抑鬱症'..."
哼, 他什麼時候做了心理專家?!
*****

很少在這裡討論一些與我工作有關的事情, 好些新聞及時事話題, 多數是茶餘飯後與家人, 另一半, 朋友, 同事等分享的事情, 但卻甚少在這裡說. 有時想, 在這裡談, 可會悶透上來看我blog的人.

近日有談及的有霍老的逝世及傳媒都一概只憶述其豐功偉績; 喜歡網友們稱呼她作"雞珍", 其實這兩星期, 一直都希望她落選, 很喜歡有網友說, 她的當選是香港人的光榮, 是地球人的...!; 告訴你, 根本只有祖國及香港人關心誰當選, 其實國際傳媒對這件事報道十分少, 歐美亦很少人報道這個新任Dir-Gen; 美國中期選舉, 結果令人振奮; Clinton老婆越來越掂, 有說他倆不離婚都是因為望希拉莉可以參選下任美總統; 灣仔利東街一賣雀老闆娘虐待其輕度弱智員工, 令人髮指.

一些對話:

A: 佢D英文都講得OK呀.

B: 咁都OK呀? 我好好多啦!

A: 要反應OK掂架, 又要應對, 分析... 咁世衛個個英文都講得麻麻架啦.

B: 不過佢又真係有個Ph.D.既...

A: 人地本來係屋企"聯衫"煮飯, 後尾去加拿大讀醫架, 你得唔得Y?

B: 咁你想唔想有個似河馬既老婆Y?

A笑得合不攏咀.

*****

死線快到, 還有兩星期要出席一婚禮, 仍抱希望可以減8-10磅, 唉, 無咁多都希望可以有5/6磅Y... 前陣子給我的oral fixation攪到咬指甲惡習又回來, 四五隻手甲仍未留至合適長度, 還打算有時間去修修甲呢! 兩星期, 長唔長到1-2毫米呢?

*****

討厭同事的: 飲水sap sap聲; 左穿右插; 無聊透頂的問候: "XX, don't look so serious all the time!" "Oh, should I smile at the computer or laugh all day?!" 她好像喜歡重複又重複令人感到乏味的問候語. 聽到她對另一死對頭的說話, 令人發笑. She: "Oh you look like you've lost some weight" He: "Oh, do I?" She: "Yeah, maybe the travel... and... " He: "Nay, it's the kids, definitely not the work." 人總不愛讓他人覺得工作令自己吃不消的. 兩個鬼臉就在我附近出"洋"相.

*****

明珠台播ER Season 12, 當然有追, 近來連Cable 12台晚晚從Season 1開始播, 我也一直追. 一直想, 會否忽然一天不再播? 星期四晚, Season 4最後一集完, 真的不會再播了, 當晚還正在說這個問題, 令人沮喪. 沒打算問Cable會不會再播Season 5及之後的, 反而打算去買Season 5-8的影碟. 以前看ER, 忘記了從哪個Season開始才不斷追. 二姊說Dr. Greene是Season 8死的, 我有看, 所以買到Season 8應該差不多了.

*****

近來面上又來個breakouts, 許久沒有了. 去年及之前一年的十一月也如是. 前年以為是婚前緊張及用了Dr. Hauschka的神仙水敏感, 去年一化妝小姐說因為天氣轉, 是皮膚的反應, 叫我要立即做mask補救. 想不到今年又是十一月, 我的左面又長了數顆令我還覺得自己青春的痘痘. 於是立即用上季買的Dr. Hauschka的moisturising mask, 果然有好轉. 以前以為天氣乾燥, 皮膚只會乾, 現在明白也可以有其他"現象"的.

8 comments:

冬冬 said...

如希拉莉參選﹐我冒著比人抽去做jury duty既危險都會去投票呀~

Orangutan said...

「雞珍」真是一個好名.對陳太全無印象,卻清楚記得那句「我日日都食雞」的輕蔑.

冬冬:Hillary一定會選,不過未必會贏...

梁巔巔 said...

有個黑人 (唔記得 o左個名), 唔係賴斯, 有機會做美國第一個黑人總統.

另, 希拉莉, no chance. 肯定.

Anonymous said...

關心妳的朋友不會只注意吃吃喝喝的,工作佔據了我們每個人大部分的時間,當然也值得紓發啊,放心,看了不會覺得悶的。 ^^

Anonymous said...

cold call: 我通常會直接問對方是不是cold call或marketing, 如果是的話,我就會立即說不用然後收線,倒不想阻對方「發達」的時間

Anonymous said...

LDD: 美國更加唔會俾黑人做總統, 女人做都應該好難. 唔好信電視劇"24"! 近黎有個新加入競選行列既係Iowa個州長Tom Vilsack, 民主派, 要留意.

muggle: thanks. 只是有時想, 會否有人認為我只愛講電影, 講女人, 跳舞, 無無聊聊事, 但好像從不講時事, 好像從事這個行業卻永遠少在這裡提及.

carrie: 你是一個很有禮貌的人... :) 我卻有時十分"long 黎"!

Anonymous said...

回應你面上的breakouts,哈哈﹗知阿mad dog姐你青春...(過)﹗
喂,且慢,唔好勞氣﹗痘痘成因有好多,如果唔係成日有,留意下會唔會係電話污糟,或者床上用品?頭髮?食物影響?
祝你快d回復青春,但唔要痘﹗

Anonymous said...

thanks 啤啤熊, mad dog姐我隔天洗頭, 又常換枕頭袋, 公司電話自己一個人用, 亦常用火酒清潔(不准清潔工人攪), 手電更隔天用火酒清潔... 幾年來十一月都出現breakouts, 必定係天氣乾燥所致. 用過masks, 好好多啦, 謝關心.