Pages

Wednesday, November 01, 2006

呢度好難減肥!

在這裡工作, 即使自己努力節食, 同事們的好意又怎能常常推卻呢? 正所謂盛情難卻, 這兩天午餐都吃得很少, 可是卻不停有小吃.

昨天另一部門同事們與客人去飲茶午飯, 回來拿了一碗豆腐花給我, 看來我都不是常常那麼bitchy的! :)


之後一同事的六歲兒子弄了一個chocolate cake, 他竟也帶回來和我們分享, 俾俾面, 拿了一件, 大膽吃完, 沒有肚痛, 蠻可口啊!

今天阿邊個邊個生日(其實好像已過), 她的同事又弄來一個綠茶mousse cake, 又要來一件, 不太膩.

另一個邊個邊個為了所謂答謝一下我的好意, cheap cheap地送我三粒Hershey's, 吃了一粒.

3 comments:

Anonymous said...

一樣啦,我都係咁上下情況,所以唔係唔知點解減唔到磅囉。

但係都唔好放棄呀!加油呀!

Ruth Tam said...

My place is the same. It should be okay.

Anonymous said...

oh, some stomach upset today... :(