Pages

Sunday, August 17, 2008

廿蚊同八十蚊

那天母親要帶兩個甥女一起去看表演. 我提議她先乘的士再轉船. 老人家總愛節儉, 乘的士對她來說是太奢侈亦無必要. 其實只想她們舒服一點又安全吧.

我說: 先係嗰廿蚊多啲, 跌都跌咗佢啦. 行咁遠, 一陣中暑...
母親: 我無咁嘅必要. 廿蚊, 我地三婆孫可以食住雪糕一路行去坐船咯.

結果是...

她們乘巴士, 然後在IFC吃了八十多元的Ben & Jerry.

咳唔.

我當然一句也沒有反駁. 我選擇在這裡寫吧了. Ha! :)

14 comments:

Anonymous said...

哈哈哈哈,好可愛!:D

aulina said...

我撐伯有呀!呢80使得值過20蚊囉。:P

mad dog said...

cr: :)

aulina: 我知你實係咁講. 不過我睇怕佢原本無諗過會食貴雪糕囉... :)

Anonymous said...

哈哈哈

不過俾我我都情願坐的士,我懶又怕熱。

Anonymous said...

xq: 咪係! :)

Anonymous said...

哈哈﹗

Tessa said...

點解要揀呢?

我又要坐的士,又要食雪糕! XDDDD

mad dog said...

readandeat: :)

tessa: hahah! 不過坐的士去到碼頭, 就唔洗食貴雪糕, 可能去到果邊食叮叮雪糕 :)

Samuel said...

OMG! Ben&Jerry's好雪糕不錯呢!

mad dog said...

samuel: 不過好甜呀

Samuel said...

甜, 但我鍾意佢空氣含量少, 有美滿的飽足感:)

mad dog said...

samuel: 空氣含量少? 咁攪笑?

Samuel said...

嗯嗯! 你試下d香港local雪糕, 空氣含量多, 多到好似食咗陣風咁...

mad dog said...

samuel: 有少少明. 下次試吓先.