Pages

Thursday, August 07, 2008

游水睇戲

McMurtrey Aquatic Float In Movie (from here)

現在香港都有Drive-in Theatre(Moonlight Movies)了, 不過什麼時候會有Float-in Movies看呢?

一邊游泳一邊看電影, 就是一次過滿足兩個願望! 不過, 我又喜歡游泳又喜歡看電影, 一心又怎可能二用? 你叫我看電影好抑或游泳好? 站在水中看戲會不會病倒? :)

10 comments:

Anonymous said...

好高難度喎。我戴潛鏡游水的,上水呼吸那一下看電影?咁樣游法,真係游幾個鐘都游唔完一個塘。

mad dog said...

readandeat: ha, 係架. 所以可能真係只可以float, but not swim. :) 或者睇完先游. :)

aulina said...

我覺得會病呀!

mad dog said...

aulina: 係呀, 除非係短片...

Anonymous said...

這樣看電影感覺很不自在的說。

mad dog said...

uncle ray: 未必係好享受囉.

Anonymous said...

haha~我會掛住游唔記得睇戲~
反而我幾鍾意DRIVE IN~點個來得快去得快~轉個頭就執左~

Anonymous said...

coffee: 真係執咗? 會唔會再開番架???

Anonymous said...

我想不會了,執左好一段日子,宜家已經變成一眾企位演唱會場地~~早前wild day out個d就係度攪...~~

之前去過兩次,見佢生意都好慘淡~可能大家始終鐘意係戲院睇掛...

Anonymous said...

coffee: 咁慘... 仲以為可以去吓添.