Pages

Sunday, August 24, 2008

當你... 想起

又從人家網誌偷來玩.

問一問自己,一定要誠實回答:

1. 當你起床伸完懶腰時,你會想起...
點解又係咁晏先肯起身?

2. 當你食辣時,口水鼻涕飛出來,你會想起...
死, 會唔會喉嚨痛?

3. 當你是一個路盲時,你會想起...
口在路邊啫

4. 當你被上司罵到一臉屁時,你會想起...
Chiu, 最好炒我添呀, 我即刻去歐遊!

5. 當你真的很累了,你會想起...
其實真係要早啲瞓囉

6. 當你玩FREE FALL時,你會想起...
我係唔會玩架, 因為一定會死. 如果癲咗走去玩, 一定會諗: 會唔會死? 以後見唔到屋企人?

7. 當你想無理發脾氣時,你會想起...
邊個咁唔好彩被我發脾氣?

8. 當你病到五顏六色時,你會想起...
會唔會死架? 會唔會以後落唔到床? 原來可以正常生活已經好幸福

9. 當你在危急關頭,你會想起...
母親

10. 當你睡前關床頭燈時,你會想起...
什麼也不想

2 comments:

Anonymous said...

freefall真係好驚。
我都抄左去玩。^^

mad dog said...

cosmicrays: free fall... 我呢世都無可能玩啦. :)