Pages

Monday, August 18, 2008

日記及所想

看電影總讓我聯想許多事情, 給我許多思想空間. 雖然亦等於邊看電影邊魂遊太空, 不過都有得著啊.

是日看了兩場Summer IFF. 不錯. 不過當然沒有昨天看的"Childhoods"(六個大師的童年)精彩.

手長

有說Michael Phelps伸長兩手比身高更長. 天生游泳料子.

我也度了自己. 伸長兩手比身高長一寸多一點. 或許是因為我的scoliosis吧. 那麼, 我其實應該有5’5多一點吧(而不是現在的5'4多一點點). :)

Elyse

今天在Elements的Starbucks碰到ANTM的Elyse Sewell. 原來比一般model矮. 或許只是5’8多一點. 不過一雙腿的確很瘦.

工作

我算幸運, 工作間見到的衰人不算多. 工作十二年以來, 最衰的人也不太壞. 認識不少人在工作上常常遇到勁衰的人. 上天真眷顧我.

衣·食·住·行

每個人的花錢習慣都很不同.

有人著重衣, 有人著重食, 有人著重住, 有人著重行.

時勢所迫, 我花最多的在住. 食及行排第二. 衣, 始終不及前三者重要.

聯繫

七月頭馬來西亞好友的太太來港公幹和我吃了一頓晚飯. 其實和她一點也不熟絡, 只是第三次見面. 不過或許是好友和我的友情關係, 他的太太和我談了許多, 很深入很私人的東西也告訴我.

很溫暖的感覺. 很喜歡一個人可以這樣真, 這樣誠懇.

是因為友情? 是因為她單純?

有時, 我覺得我很喜歡與人溝通. 或許他日有機會轉行, 都應該找些與人有關的工作.

16 comments:

Anonymous said...

我諗,愈專業的公司會愈少衰人~因為愈無料到的公司大都不懂請人,成日請埋d垃圾番黎倒米~

Anonymous said...

So do I , I love to communicate with people. And always thinking what kind of jobs I can found in terms of 'people orientated:-)

imak said...

香港人或大都市人都有這個毛病, 成日驚俾人知自己d 野, esp chinese 仲再收得埋d tim 呀!

Anonymous said...

karelian: 哈... 都未必架. 不過hk office人唔多, 啲人衰極都發唔到圍. :)

echo: maybe personal banking for u? :)

imak: 係, 馬來西亞人比我地純好多真好多.

Anonymous said...

我們應該同場看childhoods呢~明明很精彩~但我隔鄰的女孩就由頭講到落尾~~好似方死人睇唔到字幕,照讀出黎~~:(...

mad dog said...

coffee: 咁都有架. 同場? AC sat nite? :) 你坐邊頭呀?

c.r said...

我以前仲以爲自己最中意買衫,原來買書嘅satisfaction,仲加rewarding! :P

唔係話雙手過膝係“宰相”相咩?

mad dog said...

cr: 咁買書點都無咁易買窮就真. :) 我淨係聽人講手長唔洗做... 但我都仲要做噃...

mad dog said...

cr: 唔記得講, 長到膝咪好怪... monkey look... :)

Anonymous said...

YEAH~~HKAC~SAT~~我坐第4,5行到中間迎左手~~~我著左全黑可能溶入左個環境入邊,睇唔到~哈哈~~:p

c.r said...

話唔定,你都好快唔洗做,日日係屋企涼冷氣,面向大海印印腳,煲下碟,做啲自己中意嘅嘢喇~

Anonymous said...

喜歡與人溝通,
或者你應該結婚,
都是與人有關的工作!

Anonymous said...

我昨天看"混沌的安娜", 未開始時鄰座的女子在看"我愛觀音兵",那個是你嗎?

mad dog said...

coffee: 我都應該係附近噃. :)

雙子男: 不是.

mad dog said...

cr: 被人炒就唔洗做啦. :)

mad dog said...

表弟??? 你寫嘅嘢就知你唔識我表弟啦. 如果你識佢, 你同我話佢知, 叫佢唔好成日抄我個blog呀, 仲有其他blogs添.