Pages

Tuesday, August 12, 2008

幾段

Criglar-Najjar Syndrome

Kids with this disease have to stay under intensive blue lights for 10-12 hours a day.

想買的書: George Balanchine ~ The Ballet Maker
工作

工作令人感到實在.

這份工作, 擔當了過去十一年裡, 填補我心靈上實在感的角色.

女兒

許多父母都愛從少對女兒說, 他日要嫁個怎麼樣的男人…

我家父母從不說這些. 父親只會說, 什麼人不可嫁, 什麼種族/鄉下的男人不可靠, 什麼男人不好.

Last得耐

點解樂基兒個Neutrogena廣告最後嗰句無人要佢retake???

喪子/女

每次看到或見到有父母喪失兒子或女兒, 都會非常不安及傷心. 為什麼他們要承受這種慘無人道的傷痛?

Vier Minuten

今天第一次聽Four Minutes的OST. 一首由Kathrin Scheer主唱的”Right Into My World”很動聽.

幸好在網上找到歌詞.

6 comments:

Anonymous said...

怎麼樣的男人不好呢?

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=FoHIu0o3VQM
你講緊樂基兒呢個廣告?
佢話: "最surprise 係last得耐"

admin said...

我阿媽從來都無對我講要嫁個怎麼樣的男人, 反而係話:"你個人咁'lau gau',你要努力D讀書, 搵多D錢, 請個工人幫你執手尾" ...

Anonymous said...

uncle ray: 你話呢?

eeeason: 我聽到, 不過講得唔清楚囉.

maki: hahahah! 父母都用心良苦.

Karelian said...

10-12 hours a day!!好痛苦喎..咁唔使係屋企瞓啦..

mad dog said...

karelian: 我諗要響屋企放張藍燈床啦... 真慘.