Pages

Thursday, January 12, 2006

Helena May


數月前, 一女性朋友開始籌辦她的婚禮. 參加過多次酒店酒樓婚宴, 她說沒有新意, 想要一個簡單又特別的場地, 她找尋了許久, 問我有沒有聽過"Helena May"這個地方. 縱橫中西區多年的我, 今次被她難倒.

原來這個位於中環花園道35號的Helena May, 中文名是梅夫人婦女會, 是香港法定古蹟. 在網上找到資料, 婦女會建於1914 年, 1916年正式落成啟用, 初時只為單身的歐籍職業女性提供宿舍. 但自1985年起, 住宿的女性已無分任何國籍. 主樓設有28個宿舍房間, 另還有圖書館、閱讀室、課室等. 日治期間, 此建築物為日軍所佔用, 樓內的家具及圖書館內的書籍全失. 二次大戰後, 主樓於1946年重開使用.

如今的Helena May, 也提供了一個舒適的地方讓會員可以去享受一個午餐或晚飯, 又或喝杯咖啡和看本雜誌. 從其網頁看到婦女會內很有特色, 難怪友人對它情有所鍾, 頗期待參加她的大日子.
要成為會員, 首先要付$3000註冊費, 然後每個月$400, 或年費$3840 (也可以選擇三個月$1080, 或六個月$2040).

Dining in the Main Lounge

A view of the Garden Room

The Blue Room

可瀏覽網址: www.helenamay.com

1 comment:

Anonymous said...

hello mad dog, 我係 google serach helena may 所以搵到o黎呢度, 係 wedding magazine 見過呢個地方好有興趣 (我搵緊地方搞婚禮) 想問下你知唔知道多o的 details? 譬如話係咪要入會先可以租o的 function room / 要介紹人先租得? 食物方面又係點樣o架呢? 叫 chef 到會? 唔該晒~