Pages

Friday, June 30, 2006

無聊一下之自問自答

最近常喝的: 咖啡, 維他檸檬茶

如果一個月三十日只可吃同一樣的東西, 會吃什麼? 漢堡飽

最喜愛的卡通人物: Pingu

今年世界盃決賽最後兩強想看什麼? 巴西對阿根廷


朱古力抑或雲呢拿: 朱古力

百佳抑或惠康: 惠康

屈臣氐抑或萬寧: 萬寧

下一個想去的地方: 意大利南部/讀大學時那個城市

最有可能下一個會去的地方: 不知道, 上海?

如果會有子女, 會為他們改什麼名字: 男: Ernest/Eugene, 女: Eunice/Estelle

曾飼養的寵物: 雀仔

最近買的CD: Charlotte Church Tissues and Issues

幾耐買一次拖鞋(幾耐穿爛一對拖鞋): 四個月左右

迪士尼抑或海洋公園: 迪士尼

地鐵抑或巴士: 巴士

近排weekend常穿的便鞋: Le Coq Sportif/Diesel


價錢不限, 如果只可以買一個牌子的衣服/鞋, 會揀: Paul & Joe(衫), Helmut Lang(鞋) 


中英文外曾學過的外語: 法文

換身份證時影過幾張相? 5張

CNN抑或BBC: BBC

AP抑或Reuters: AP

Newsweek抑或Time: Newsweek

手提牌子: Sony Ericsson

下一部: 可能都係Sony Ericsson, 又或Samsung

以前用過: Nokia (2), Samsung

右腳大抑或左腳大: 右腳大

右臉瘦抑或左面瘦: 右臉

影相時會否露齒: 會

一次過考到車牌? YES!

所需費用: $40USD

幾歲學曉踏單車: 13

幾歲學曉溜冰(both roller blades and iceskating): 15

曾出席過多少次喪禮: 記得又數到既13次

參加過的婚禮: 30多次

山抑或海: 海

Job Predictor說我的工作應該是: Professional Shopper!

去過又最喜愛的美國城市: Boston(波士頓)美國以外, 去得最多的國家: 加拿大

怎樣可以用最少錢過一日? 上下班乘巴士, 午餐等兩點多去大家樂買下午茶餐; 巴士$10以下, 茶餐$20以下, 全日唔使$30! 再激D可以嘗試坐電車上下班, total$4, 午餐帶飯, 全日$8!!!! 咁樣一個月返廿零日工咪可以唔使$100!!!

估自己會點樣死: 骨癌或心臟病

最多一次過可以食幾多隻雞中翼: 13

有幾多隻蛀牙: 一隻都無!

最喜愛的百老匯音樂劇: Rent (睇過兩次, definitely not the one with Karen Mok! I actually wrote a letter to the organizer to complain about having that ugly woman on stage! I told them I won't see the show because of her)唯一喜歡又玩到既球類運動: bowling

要俾幾多錢我先可以擁抱一隻貓: 幾多億都唔得! 如果佢"訓著", 又只係摸佢一下, 就十萬都得!

用緊邊隻牙膏: Crest All White Fresh Mint

牙刷顏色: 紫色

Coca Cola抑或Pepsi: Coca Cola, Pepsi寧願唔飲

如果可以去流浪一年, 會揀邊度: 意大利

星期幾出世: 三

聽電話用左耳抑或右耳: 左

寫字用: 右手

最驚險一次坐飛機: 香港經新加坡去馬爾代夫, 飛機急墮好多尺好多次, 以為會喪命(有乘客祈禱, 包括我和家姐, 有人嘔吐, 人人都驚!)

高或低枕頭: 低

14 comments:

aulina said...

個jobpredictor咁古怪??

Anonymous said...

我已經算好彩, 我有朋友係shoplifter, topless dancer, lumberjack 等等! :)
so what is your job? :P

Anonymous said...

咁.....

chocolate mud cake 定係 Tiramisu?
比仔女讀男/女校定係男女校?
Your dream car is?
只可以用一隻牌子既手袋,妳會買邊隻?

Anonymous said...

hahah!!! yellowline...
chocolate mud cake (that nite, i just wanna try the tiramisu!);
if we could afford, international school (co-ed), if not... hmm, there is only one really good co-ed school in HK, so w/o many choices, girls or boys' school; dream car: i dunno much abt cars, i prefer benz to bmw(maybe follow him, SLK series). handbags: this one is tough...Miu Miu
if u have time, send me your version ah! :)

Anonymous said...

如果...

出街只可用一樣化妝品?
再選擇的話,獨身定結婚?

Anonymous said...

madeline: 你又黎?! :P 問D咁既問題, 玩我咩!
1/ 如果真係只可以用一隻...咁眼部遮瑕, 遮住D黑眼圈囉.
2/ 唔洗問你都估到啦...
夠膽你就send你個version黎! :)

Anonymous said...

嘩﹗唔駛咁大反應 :p
哈,咁再問你d難度高問題先...
無任何後遺症,最想整(改善)自己面貌/身體邊部份?
有無掛住舊情人?可以的話最想同邊一個終老?

Anonymous said...

嘩, 你傻架(一定係MC!)! 都有諗過寫整容呢個問題...嘩好多野想整, 不過現實中唔會試啦. 如果真係要考慮: 鼻(想高D), 去左個黑眼圈, 減手臂, 減兩條腿(esp. calves), 隆胸(wow!), 想D手指腳指靚D幼D... 當然仲有就係減番6-8磅! 另外個條唔係度答你, 我個件會上黎睇! 俾佢睇到仲得掂?! :) 你呢? 你會點?
其實最想同你終老囉, 唔好早過我死呀! :)

Anonymous said...

嘩,你要整都有排攪...
原來問下你先知你有想過隆胸﹗
仲有你呢句:俾佢睇到仲得掂?! 唔敢問啦﹗
我係你就唔將個blog比佢知,有多些私人空間,係blog度天馬行空,加上投訴佢都方便d﹗
算啦,唔好懷念舊情人......
p.s.有伴終老好幸福 :)

Anonymous said...

"嘩,你要整都有排攪" 咩意思先? 即係我有好多野要整? 去死啦! :)
無理由你地有得睇佢無份咁衰ha ma... 佢比你地早個多月知架!
喂, 你好得閒咩? 今晚去邊度蒲? 有無同M生睇world cup?

mad dog said...

better make some clarification... 否則影響我形象! :p
我從不贊成整容, 但如果你咁問我, 我的確對這些地方不滿意. 一定唔會隆胸, 但我真係對佢個size唔係好滿意嘛...

Andy said...

My job is Emperor of the World!

孜媽 said...

Hey,

終於看到有一個人像我一樣喜歡那隻企鵝啦!

孜媽

mad dog said...

孜媽: 我仲有間企鵝屋添呀! :)