Pages

Monday, June 05, 2006

女人瘦身的原動力

昨天見到兩名女性友人, 其中一個叫我看看另一位, 即她的好姊妹, 因為她成功減了七磅. 四月才與這位友人一起看過數場電影節, 那時還未見她纖巧了, 原來都是她過去一個月的成績.

一起吃過午飯, 友人幫她揭曉瘦身的原動力, 原來是愛情的魔力! 這個女子, 認識了她也有七年(嘩原來已這麼久!), 其實她一點也不胖, 但減肥卻好像永遠是她的目標(其實我不也是一樣!) 但一個月內減去七磅, 沒有問她是否最成功的一次, 但我清楚看到成績. 當知道她有了新歡, 即時恍然大悟. 雖然她否認新戀情推動她瘦身, 但據經驗告訴我, 對女人來說, 只有數件事情可以令人真正地去瘦身並成功: 愛情, 結婚, 許久沒見面的舊朋友再聚.

數年前, 因為要出席一個舊朋友的婚宴, 為了不想給一眾舊朋友見我心廣體胖, 開始立志減肥. 第二年, 見到身邊友人成功減磅, 自己又到了三十大關, 覺得要做點事情令自己好看一點, 於是再進一步立志, 這次較激烈些少, 身邊各人都見到我的成績, 頗有成功感, 真正脫離"肥妹"行列. 兩年前, 體重沒有反彈, 但嗜甜和零食的我, 稍為增磅, 接著, 為了要籌備婚禮和希望自己更纖瘦拍照更漂亮, 又再一次減肥, 那次激烈程度嚇得家人及友人大叫停止, 但原來可以那樣瘦也頗令人高興的!

婚後當然稍為放縱, 吃多了, 還有許多零食, 結婚時的激瘦已不再, 但身邊各人都說我這樣更好看. 翌年, 好友結婚, 打算減數磅, 穿裙子也好看一點. 怎知, 原來好友結婚不足以推動我努力減磅. 我終於明白, 之前的成功原來不是毅力和堅持那樣簡單, 我開始擔心可能以後都不可以再那樣成功了.

看見友人那七磅就這樣離開了她, 我也很希望可以減掉七磅, 如果我再次成功, 一定會在這裡記錄一下, 讓自己有個漂亮回憶!

14 comments:

千斤田 said...

哈哈,到了3字頭,減肥問題自然會跟著來.
講起來,我都要減 10 磅以上...

點先可以令到 懶鬼田 開始做運動呢?有冇計呀?

Anonymous said...

哈哈! 睇過你D相, 你仲好fit呀, 唔洗太擔憂. :p 男士當然係跑?步, 做?gym, 你有孩子, 可以同佢地一齊做運動. 食少D囉! :)

千斤田 said...

相用黎"arc"人架咋...

有日同個好耐冇見既契姐食飯,佢講: "hm... 好daddy feel 呀"

另外,有個同事睇完民丹島既相.之後佢講:"Daddy,你要修下身喇" .... 哈哈

mad dog said...

hahah!!! u are fine lah, a dad in his early 30s. :)

TCA said...

?得一定要post上?你的照片,蒙面超人那种也好。
:P

Anonymous said...

哮廊: 我都係鍾意保持神秘, 你知道啦, 互聯網太公開啦, 咩人都有, 要保障自己同家人嘛.

Ruth Tam said...

You are a ballerina. You must be slim.

aulina said...

見親你post減肥,我又要提下自己真係唔好再食咁多,真係要運動下... 慘,上個星期終於敢上磅,結果是生完第二個未減時候一樣的重!季初fit的西褲現在已見緊,真係要做野喇!

約埋一齊減,然後互相匯報啦,咁動力應該會大少少。

mad dog said...

ruth: i am a ballerina who gets fat easily! have to rely on diet to keep fit.
aulina: ha, what type of sports do u like?

千斤田 said...

要開個keep fit互報 blog / group 先至得喇. haha

mad dog said...

不如就叫做"三字出頭瘦身keep fit大聯盟"啦! :) hahah!

aulina said...

sports,屋企有細路冇工人仲邊有得去做gym丫,咪一面煲戲一面舉幾十至百幾下dumb bell,然後做返幾十下sit up咁囉,星期六日都可以去下游水呀,然後同d細路打返半個鐘頭波,跳下繩咁..

三字頭瘦身keep fit大聯盟都好丫,一人減返3%+的fat,都係一個幾好?target!

千斤田 said...

mad dog,
等妳啟動""三字出頭瘦身keep fit大聯盟"
hahaha

Anonymous said...

哈哈哈, "幾條友"加埋成百歲, 笑死! :)