Pages

Sunday, June 25, 2006

揀左呢隻


成日見到人地個blog擺左呢隻公仔係度, 都幾得意, 不過我呢個年紀仲放佢係sidebar就似乎有D白痴, 所以為左留個記錄, 貼係度算啦, 幾靚呀呵?

想整番隻, 可以去呢度: Candybar Doll Maker 3 (elouai)

以前都好鍾意短頭髮, 尤其是中學. 但大大下, 開始想拍拖, 及之後工作數年都發覺, 長頭髮既女人本身得六分都變到有七八分, 但九分既美女如果剪個不合適既短髮隨時變得五分! 所以過去四年至今都留長髮. 但假如我有呢隻公仔隻眼咁大(與臉的比例)咁閃, 條腿又長又幼成咁, 又如果我D頭髮唔難打理, 我緊係會剪番個咁型既短髮啦, so cool! 呢個look, 好似自中三四後已無再係我身上出現囉...

No comments: