Pages

Wednesday, May 19, 2010

單車

去年十月返回美國校園時攝

單車隨想:

1. 小時候家裡沒有單車, 亦沒有機會學. 踏單車都是去同學家中玩耍時才有得玩. 都是她們家的停車場, 住戶不多, 所以車輛也很少, 很安全. 是有輔助輪的, 所以不算懂踏.

2. 真正學踏單車時中一. 和家人去澳門遊玩. 那間酒店有單車出租(講你都唔信, 係文華噃, 當年係有單車租!)父親教了我一兩小時, 玩完時也未知道自己已經學曉.

3. 真正知道學曉踏單車是中二時和同學們去長洲宿營, 租單車玩時, 一踏便曉了, 原來上一年已經學會.

4. 踏單車像游泳一樣, 學懂了是不會忘記的. 亦是游泳以外我覺得都算重要的技術.

5. 十多廿歲時常常和友人們去新界租單車遊玩, 從沙田踏到大尾篤. 還記得一路上一定會見到一隻船, 船上有零食及飲品買, 可以吃吃喝喝, 休息一會.

6. 踏單車也是拍拖好去處. :)

7. 第一次擁有自己的單車是到美國讀書時去K Mart買的. 好像是$140USD. 買完便從超市踏回宿舍, 真爽. 深粉紅色的. (其實忘了說, 我踏單車的技術很屎, 上斜路有時不夠力氣, 要落地走, 非常尷尬!)

8. 那單車很可憐, 翌年轉校交了給一男生代賣, 不打算帶去另一個州了. 其實笨了, 應該ship過去嘛. 結果那男生根本從沒打算幫我賣, 一直告訴我無人問津. 幸得另一男生電郵告知(原來那男子天天在校園踏我的單車!), 後來他駕車來探我時, 把單車一並帶過來. 於是我又有單車踏了.

9. 畢業前數個月, 雪溶了, 天氣回暖又踏單車上下課. 有一天, 戴了cap帽, 大風一吹, 以為自己身手好, 一手捉帽一手扶著手把, 當然跌倒啦. 差點走不到路. 之後還去了大學醫院檢查. 醫生叮囑要戴頭盔, 我說我不會再踏的了, 因為都畢業了. 膝蓋痛了數個月.

10. 離開前把單車平賣了給鬼妹朋友. $50USD. :) 她那時還未懂踏單車的! 現在還有聯絡.

11. 很久沒踏單車了. 去郊外踏單車好像已經不再是我這個年紀的人的玩意. 唔, 真想找天去踏踏, 不過太熱便不好了.

啟發自: Like Riding a Bicycle (slate.com Today's Pictures / National Bike to Work Week)

剛巧在facebook上見到這個星期三的一個紀念活動:5th Ride of Silence Hong Kong 沉默的騎行 2010

7 comments:

myblahblahblah said...

"結果那男生根本從沒打算幫我賣, 一直告訴我無人問津. 幸得另一男生電郵告知, 後來他駕車來探我時, 把單車一並帶過來. 於是我又有單車踏了."

-- 好sweet~

Mugen C said...

Such a beautiful picture! :)

MC~

mad dog said...

myblahblahblah: 最弊之前個男生係日日踩我架單車! :( sweet呀? 呢個friend近來我仲同佢反埋面添... :P

Mugen C: yes i love this pix too.

Ebenezer said...

係,張相好靚!!

ber said...

嘩,張相可以做postcard同埋電腦desktop wallpaper :D

單車曾經也帶給我些少故事呢(歷史~呵呵)!第一次在中學時代學踏單車在大X山(i mean Lantau Island~抱歉拆不到用倉頡打中間那字亦在速成找不到~)...說回那個歷史,當時那個他主動在海旁教我踏單車,雖然不成功但感覺很浪漫啊...haha :D 也許當時年紀少!

第二次學踏單車便是幾年前丈夫教,不太浪漫因為跌撞到腳瘀,最後都是學不成...現在打算買部三輪車要一千多歐元,前兩後一輪那種(這裡頗普遍)因為前兩轆按裝了一個無頂大箱,可以讓小孩子坐在裡面 :)

老外朋友們曾經問為什麼中國人不懂踏單車,因為Katie Melua的舊作"There are nine million bicycles in Beijing, that's a fact, it's a thing we can't deny..."所以所有中國人應該懂得踏單車,我跟他們說:首歌係唱北京唔係香港呀 :p 香港大部份人係識唱卡拉OK多過識踏單車,而且香港唔準响市區及一般道路踏單車架!我這個city girl (ahem :p haha)更加唔識喇!

mad dog said...

Ebenezer: thanks! :)

ber: 多謝分享! 有無睇過"as it is in heaven"齣戲? 有一場講個女主角教個男主角踏單車. 其實只要喺後面扶實一陣就得架喇, 唔難架! 努力! 希望你快啲學到, 踏單車好興奮. 係啦, 大陸又點同香港, 我地地方咁細, 都唔洗用單車.

http://dorablahblah.blogspot.com/2006/07/as-it-is-in-heaven.html

Echo said...

Very nice pic, luv the colour tone, red & yellow! Good catch!