Pages

Sunday, May 23, 2010

驚慄

(source)

晚上去了看"維多利亞壹號", 捨了看Freddy(猛鬼街). 看rotten tomatoes, 猛鬼街只有13%, 心想"維"應該不至於爛.

全片掩了眼/垂下頭不看有十多廿次左右.

感覺像在看人肉叉燒包. 從未看過彭導演的電影, 第一次看竟然是此片, 是否錯配?

電影可以拍得好一點吧.

完場時好些人都說: 笑片嚟.

也有人提早離場. 有老外觀眾在場, 不知感覺如何. 不少影展也有播映此片.

8 comments:

Tessa said...

估唔到妳會去睇"維",何小姐個樣太強,做戲千篇一律,雖然我無去睇,但我認為選角錯誤了,加上戲種實在太負能量,唔會有人想睇囉......

mad dog said...

Tessa: 選角無得講, 一定係佢, 因為佢自己係老細嘛 :) 呢套佢唔算演得差, 不過真係太暴戾, 頂唔住.

Coffee said...

如果唔係cut左咁多,都重可以當係cult片睇,宜家就變左兩頭唔到岸既笑片

mad dog said...

Coffee: cut咗好多呀? 本來更血腥?

Coffee said...

係呀,遲下DVD會有FULL VERSION。例如你應該見哂葉璇整個窒息死的過程,宜家變左黑畫面; 曾國祥會掙扎耐好多...等等..

不過電檢點會俾佢過呢,CUT跴~

mad dog said...

Coffee: i c... 你點知嘅? :) 不過宜家已經好血腥, 我唔係太頂得住. :)

Coffee said...

唔個睇邊份報導講:P~外國播FULL VERSION,重有老外暈左TIM:P

mad dog said...

Coffee: 呀係噃, 我都聽新聞講意大利影展有人睇到暈.