Pages

Friday, February 06, 2009

繼續芭蕾

上文...

1. 中學時大部份時間都是短髮, 亦沒有因為跳芭蕾舞而留長髮. 於是上課許多時都要用醜陋不堪的髮網及head band和髮夾, 還有... 我是四眼的... 想起來也覺得醜樣. (中五後才戴contact lens)

2. 小學時芭蕾舞衣是粉紅色的. 然後有一年是粉藍色. 到了Senior Grade便升級了, 是黑色. 很尊貴的樣子. 自此之後不會再買粉色的leotards!

3. 一直都覺得backseam tights很有魅力. 即使雙腿粗壯... :)

4. 近年買了兩對convertible tights, 腳板底下有個"0隆"的tights. 其實方便上完soft shoes轉pointe shoes的. 因為toe pads及jelly tubes等都可以直接放在腳趾上, tights內. 程序有點麻煩. 不過相信每位同學都很享受這個大龍鳳.

5. 最不享受的事情或許是縫絲帶吧. Pointe shoes的. 買時試時很雀躍, 一想起要縫絲帶, 頭也大了.

6. 現在穿soft shoes都不會縫絲帶, 有elastic bands即可, 不過也有些soft shoes的elastic bands是未縫好的, 都比pointe shoes的絲帶簡單. 小時候soft shoes也一定要縫絲帶. 那時不覺得麻煩.

7. 我的腳屬於Egyptian foot, 且腳趾很鈄, 穿pointe shoes時, 腳趾公及第二隻腳趾最食力.

8. 每星期上pointe work前都要修剪腳甲, 腳甲太長會弄痛腳趾肉. 試過兩次左腳尾二腳趾的腳甲刮損了中趾的肉.

9. 現在上課都會弄個簡單的髻, 不用髮網.

10. 很怕有汗味又不自知的同學. 太駭人了.

11. 很少出汗. 人家個個汗流浹背, 我只有少少"立". 友人說: 你有沒有汗腺? 中學時某校長曾鞭策我們, 做許多許多個small jumps(忘了是changement或什麼), 直至地上有汗水才可離開, 心想: 死喇, 我都無汗出, 咪唔洗走?!

12. 經常魂遊四海. 這個是我的性格... 有時又因為下班後有點疲倦, 間歇性發夢.

13. 不怕冷, 只怕熱. 除非冷氣太冷或10C左右才會穿shrug, 不久便會除下(barre work時)

14. 盡量會穿tights或襪子才穿ballet slippers, 因為腳汗會令鞋內的墊變樣走位, 很不舒服. 且鞋會更耐穿.

15. 每穿新鞋第一課, 發現鞋底弄污會有點肉痛.

16. 腳"蹏"得不算高... 學了多年也如是. :(

17. 盡量下課後少吃. 如果可以一小時後才吃晚飯.

18. 同學都慣把毛巾放在扶把附近來抹汗, 我卻不需要, 因為無乜汗!

19. 經常跳完都腰痛.

20. 一字馬, 左腳放前完全做到, 右腳放前差一點點. Straddle / center split不可以, 可能一世也不可以!

21. 擘大雙腿, 最多去到135度左右.

22. Backbend有點困難, 因為我的scoliosis.

23. 不要問我pirouettes轉到幾多個圈... 因為... 真係好慚愧... 可唔可以唔講? :(

24. 我連pose turn都撞鏡... 明明diagonal去牆角, 但我會撞鏡... :(

25. entrechat quatre我算做得不錯

8 comments:

不是公主 said...

唔好意思, 我有少少pet society 0既問題想問你..
係呢篇到留comment問方便.. 定係去返之前水晶球個篇方便0的呢?

thanks~

mad dog said...

我不是公主: 無所謂啦, send email都得: maddoggish@gmail.com

小can said...

關於第6點,記得當年我媽叫我自己試下縫絲帶,點知上唔夠兩堂,同對鞋既連接位果邊既絲帶已經"pay"晒口,想甩出黎咁滯.....

mad dog said...

小can: 竟然會咁? 我一向都自己縫架, 雖然手工唔靚, 都好襟架.

Anonymous said...

#20. 不知道是什麼原因做到左腳在前完全做到一字馬,但做不到center split?? (初學芭蕾舞者上)

mad dog said...

anon: center split真係唔係人人得. 我都唔知點解. 拉多啲筋啦唯有.

Anonymous said...

其實你做到一字馬已經好厲害呢!拉根的過程很痛, 我常常受不了..盼望一步步來, 因為柔軟度對跳舞出來的效果真的有差呢..

很喜歡看你的BLOG, 真謝謝你的分享哦! (初學芭蕾舞者上)

mad dog said...

anon: 如果我跳咁多年連一字馬都唔得就好弊啦 :) 多謝捧場! 我又幾鍾意拉筋架喎, 有少少自虐 :p