Pages

Thursday, August 07, 2008

零碎

酒店癡

一個愛上酒店的人. 他的相片很值得一看.

(source: salty candy)

單刀直入

認識多年的朋友, 就是可以一兩年沒見面, 一見便可以問很深入的問題.

例如: 點呀, 感情生活點呀? 近況? 一樣?

"做人plan咁多為乜… 傻吓傻吓又一世… 有God我已經夠啦, 我有天家去... " ~ 我

"Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing" ~ William A. Ward (from On Her Way)

- well, for me, that’s not a recipe for life.

打回原形

跳完舞食杯mango sundae即係點? 幾百calories消耗完又入返肚!

無翼

宜家好少有”無翼”架噃, 我明明睇清楚先買架… :(

買咗兩包, 哦原來呢包係輕量日用, 咁就唔洗曉飛都得架喇?

If there is a day...

when there is no more pain

nor rain

and life just goes on without sync

people might no longer find me insane

"LOVE IS… giving someone the chance to destroy you... "~ someone on Facebook Socialmoth Secrets

昏迷

原來古惑仔online遊戲裡, 不單只會重傷, 是會打到昏迷的!

4 comments:

Anonymous said...

會否打到"嘔茄"?

mad dog said...

uncle ray: 昏迷好似已經係最worst.

愛美 said...

剛剛攻擊人, 自己昏迷左
仲損失10經驗值
* 我而家17級啦!

mad dog said...

愛美: 你咁犀利嘅! 我宜家先20級咋...