Pages

Saturday, August 16, 2008

星記送禮

前兩天提過寫這blog的著數. 今天禮物來了.

公關公司做了他們要做的, 我這個收禮的都不會靜靜地收下了便算, 識做嘛.  :)
廿四支加兩支, 好多噃!

支裝的Frappuccino未飲過. 禮物當然會試的. 親朋好友都會受惠.

這次口號是: 滿樽濃情, 耐我尋味!
都不錯.

有興趣去看看攪什麼: www.mystarbucksmoment.hk

放點我喜歡的上來看看...
by Nathan Cheung (阿喱 from 903)by 鍾偉權 Welby (動畫錄像導演)
"守候著,靜待人生的花朵盛開"
by 陳嘉怡 (學生 - 天比高創作伙伴見習創作人)
"喝著Frappuccino® 令我想起藍天白雲青草地,懷念上一趟倫敦Tower Bridge的旅行"
by 袁鎮江 Jacobinize (廣告美術總監)
"空空如也的瓶子,滿載快樂的回憶和豐富的體驗"
鍾意呢個有菲林, 令人諗起電影

任務完成, 可以飲得喇.

9 comments:

Anonymous said...

好鬼甜架!!當華田咁飲啦..哈~

Anonymous said...

karelian: 近排只飲過凍caramel frap, 不過唔係支裝. 還可以. 尤其是跳完舞勁熱又渴.

Anonymous said...

好可爱哟...是他们那些人自己画的么?

mad dog said...

anon: 是本地設計師及一些演藝人

墮天使 - 祥 said...

妳就好啦,有那麼好喝的東東送上門。

Anonymous said...

墮天使: :) 送支你喇! 不過你唔喺香港噃... ha.

Anonymous said...

我寫文章(都是寫My Starbucks Moment)正在貼連結,話時話,在網絡上我應稱呼你做Mad Dog,還是甚麼?

叫Mad Dog好像...有點浪費 :-p

mad dog said...

clubeddy: 浪費???

Anonymous said...

就咁觀察, 佢不是純送比寫blog的人,或出名的blogger, 而係一寫有一定社會階段的blogger