Pages

Wednesday, August 13, 2008

是日午餐

大家樂下午茶餐: 咖哩魚蛋+西多士+碗仔翅+熱奶茶

鬼佬同事問: what are you having?

我: (魚蛋吃完) it's a mess... French toast... and fake shark fin soup... $26 with tea, what can you expect?

鬼佬: do you usually eat French toast with shark fin... ?

我: ha, not really... :)

9 comments:

Anonymous said...

我去參加鬼佬宴會,吃完 3 course 晚餐,飲緊咖啡之際,還奉上一大盤各式芝士來給賓客空口食,也是莫名其妙。

Anonymous said...

有一日我哋同事個farewell dinner,係中餐。嗰晚例湯係魚翅xxx湯,跟住啲鬼佬不停問我,係咪真係shark fin呀?
我同佢哋講,係fake架,仲好fake添,係vermicelli扮架,跟住,大家好愉快咁飲完個自面前碗湯……

mad dog said...

chris: 乜你咁架... 人地食大孖樂咋... :..(

cr: hahaha! 個鬼佬頭先再埋嚟玩嘢: so did u dip the french toast into the shark fin??? 頂!

c.r said...

XD
有時,D鬼佬唔知真係傻定係扮傻。不過都幾好笑。:)
大孖樂,有時都幾好味呀~

Anonymous said...

香港的快餐點又真係幾有創意。

Anonymous said...

愛死此類港式靈活配搭,點"溝"都得!

mad dog said...

cr: 扮傻多啦. 不過可能佢未聽過有假翅午餐卦. :)

uncle ray: 唔係點攪得掂啲香港人. :)

cosmicrays: 夠哂古靈精怪.

愛美 said...

碗仔翅, 我的至愛, 不過唔係間間整得好食!

mad dog said...

愛美: 大家樂同大快活嘅都合格啦.