Pages

Tuesday, August 05, 2008

十九首

七友中的老闆向來喜歡替我們燒碟, 近年少了因為她忙. 她送給我們的歌都很新, 讓我們去K時不會無歌唱.

不過近年大家連去K的機會都少了.

名古屋旅遊回來, 我們四人都各自拍了一些照片. 老闆要求各人燒隻碟分享所有相片. 旅遊完畢一星期內已收到她郵寄來的CD.

那天飯聚, 保險界女強人拿出兩隻CDs, 對著我說: 你都要咩? 我燒咗兩隻.

咩人嚟架!

Anyway, 老闆非常識做, 私自把保險姐姐那輯copy給我, 順道送我一隻有十九首新歌的CD.

昨晚把歌曲放上了iTune再放入iPod Touch. 沒有歌名, 就只是Track 1 to 19.

晚上試快聽那十九首, 大部份都唔知乜水... 只認到其中一兩首有鄭融把聲...

然後準備瞓著時忽然彈起身! 老闆竟然俾首劉華同楊千樺我! 唔係呀化, 識你咁耐, 我最憎邊幾個你都唔知????!!!!

剛才打了電話問老闆, 她是刻意不寄歌名, 說會在電郵上給我. 她說只知道我不喜歡Twins, 古巨基等等, 完全不知道我討厭劉華同楊千樺! Goodness! 我說古巨基都可以呀!

她說: 哦你放上iPod仲易啦, delete佢囉. 我說: 下次啦, 我一定skip呢兩首囉.

不過, 原來這可能是我第一次用ear phones聽劉生唱歌, 好似進步咗少少喎...

2 comments:

imak said...

劉華的強項確實不在唱歌!

mad dog said...

imak: 係啦, 所以佢只演戲好啦唔該.