Pages

Tuesday, August 05, 2008

點點滴滴

msn字典

友人常在msn上問英文.

其實有時也是在網上找尋答案.

剛剛就替她找到扭蛋機的英文是mini capsule toy vending machines.

愛的反面是不愛

林燕妮在"向世界出發"中說的.

愛的反面是不愛, 不是恨.

對, 還有恨的話, 那即是說仍有愛.

我應該沒有愛情上令我再恨的人了. 對嗎?

買了"蔡瀾眼中的八婆與美女". 喜歡看女人寫女人, 女人寫男人. 男人寫女人, 有時也很值得一看. :)Born On A Blue Day

今天見到一本書, 中文譯名”星期三是藍色的”. 原著名為Born On A Blue Day.

我也是星期三出生的. 那天是藍色嗎?

Ballet Boots在網上見到這個Achieving the pointe using ballet boots. 有誰夠膽一試, 必死!

Lightbulb joke

友人在msn上, 拿了一堆lightbulb jokes出來和我開玩笑.

這裡有更多的例子.

例如: how many actors does it take to change a lightbulb?

answer: one. because no one wants to share the spotlight.



是不是見得太多的人生無常, 有時想, 或許我不會有機會踏入老年.



平日已經窮. 連玩古惑仔online都窮過人, 連買部civic仔都唔夠錢, 俾人打又蝕錢, 真慘!

兩種人

有一種人, 什麼都告訴人家, 不論你和他有多深交. 不久他/她便告訴你父母哪時離婚, 童年生活如何, 每月收入多少.

另一種人, 時時刻刻都擔心人家起其底. 不論你認識他/她多久, 不論他/她知道你多少, 他/她可以問你這樣那樣, 當你問他/她一樣的問題時, 他/她都三緘其口, 好像你會吃掉他/她似的.

我喜歡第一種人. 即使未必非常投緣, 但起碼為人夠真, 大癲大肺. 我喜歡他們的傻.

第二種人, 總討人厭. 那管我有多喜歡你.

又兩種人

有品.

無品.

後者, 無家教又讀書少, 原諒他們吧. 寬厚的人都說.

14 comments:

Anonymous said...

Another 'bingo'! I born on Wed as well!

Anonymous said...

echo: really?! :)

Anonymous said...

你是不是習慣了寫在吳哥窟那邊呀? :P

Anonymous said...

咁嗰兩種人我都遇過。冇嘢嘅,啱傾咪係朋友囉。

Anonymous said...

好彩我係第一種人jack~其實行得正企得正,怕咩人知道自己野。當然,銀行戶口數目就真係唔講得啦,好易連命仔都無埋架。

Anonymous said...

你不會有機會踏入老年,因為你心境成日都好青春。

連古惑仔online都玩,我還以為花靚仔才玩的。

aulina said...

那句愛的反面不是恨,6 feet under Ruth (還是brenda?)都講過的……

mad dog said...

cr: 有少少啦. 宜家咁得閒集結一吓果邊都幾好吖. :)

readandeat: 好extreme呀呵.

karelian: 我又唔會乜得都講人知, 不過呢種人好可愛.

uncleray: 唔會老咁好呀. 古惑仔online, 我有friend大我一大節都玩呀!

aulina: Ruth or Brenda講過? 我都唔記得添.

tofufa said...

Ballet Boots @@
Can people really walk in them??

mad dog said...

tofufa: dunno... maybe it's a joke. :)

aulina said...

我記得喇終於,係desperate housewives先啱呀,bree同andrew講的!

mad dog said...

aulina: 有少少印象. :)

Anonymous said...

我睇緊"weeds"個時,佢呢段對白令我諗起你個blog~so a little bit sharing:

"Look, Silas. Life is just blah, blah, blah. You hope for blah, and sometimes you find it, but mostly it's blah, and waiting for blah and hoping you were right about the blahs you made. And then, just when you think you've got the whole blah damn thing figured out and you're surrounded by the people you blah, death shows up. And blah, blah, blah. "

mad dog said...

coffee: haha!!!! thanks!