Pages

Wednesday, August 06, 2008

估歌名/歌手

七友的老闆送我十九首新歌卻沒有附上歌名及歌手名稱. 她說會電郵給我的.

現在還未收到. 不如就拿來當遊戲吧. 雖然上網找應該找到, 但相信有聽Cantopop的你們應該一看便知道答案吧, 唔係邊有得玩. 幫幫忙! :) (都是第一句)

1. 歌手: 女
說再見不要坐近, 不糾纏不慰問, 說再見不要坐近... 誰亦害怕... 傷害人...
分手要狠... 等等等不要合襯...

2. 歌手: 男&女(合唱)
男: 我怕到結局, 心愛著你... 怎能夠善後... 只想捉得緊你, 延續到日後.
女: 我留住最深刻的一次, 是我真的很在意...

3. 歌手: 女
... 睡床極孤獨... 壞人在征服... 當我很沉重, 遍地泥... 若聽到紅黃藍曲... (At 17??)

4. 歌手: 女
誰在背後拚命地追趕著我... 腎上腺還在加... 他歡心吧... 加快吧... 我想要的天天增加... 來吧來吧來吧...

5. 歌手: 女
突然望著你一下... 籬笆... 浮沙... 牽掛... 天氣也沒有變化...
肯發現得我嗎? ... 仍然還在十五歲追逐糖果... 曾經陪過你同渡千禧...

6. 呢隻我知其中一位係邊個唱, 不過唔知歌名 (男女合唱)
女: 或許這故事亦是誰共你的故事吧
男: 真的好想精於某事情, 好好...

7. 歌手: 男
誰會為愛人不惜一切, 而我或太傻, 愛你願放棄一切. 朋友亦叫我控制...

8. 歌手: 男 (死, 呢首普通話... 歌詞估估吓... )
睡眼的X光... (嘩第一句完全唔知咩嚟... )
陪你去... 來不及... 分開的日子... 我只能... 不同的珍惜... 你的... 太過...
對你頭上... ??? 還來不及... (估到話你叻!)

9. 歌手: 女 (欣宜???)
...驟雨 ... 放開手... 一晚的... 也未完
來來回回任你自出自入... 沒有你愛看的書, 如在這家偶遇
試戀期... 誰料到...

10. 歌手: 女
Dai ah ah... dai ah ah... dai ah ah
你聽過那雅族說話嗎? (咁都俾我, 唔係呀化?!?!? - 必skip! 頂!)
要拆破... 地圖翻...

11. 歌手: 男
請不必囂張, 慌張... 誇張... 獨自... 力量...
得戚得這麼誇張... (有啲救命嘅歌... )

12. 一絕!!! 十個skip!!!!
人大了, 方知天有幾高, 停下了方知走了彎路...
時日太快無知的小孩...

13. 歌手: 男
樹X有一隻蟬跌落你身邊, 驚慌到失足向前... 像櫻花萬千... 高中兩年... 去到今天
還記得櫻花正開 (好熟, 不過都係唔知邊位同咩名)
曾分開曾心愛...

14. 歌手: 女
... 喜劇神話... 這位醜角... 是個反串的俏嬌娃... 相貌可怕
喜歡穿著妖豔裙褂... ... 低俗浮誇... 博得掌聲崩堤壩

15. 知佢邊位啦, skip硬!!!
.... 偶像... 命運沒法改便盡力救災

16. 歌手: 女
讓我試過與橋風擁抱(有無聽錯??)先知浪漫誰造... 渡過了色戒才看到...
難道我所得到的都不夠好... 誰叫我在小說內尋開心
比世界更迫真.
戀愛要這樣才開心... (暫時係最好聽嘅一首) (衛蘭?? 衛詩??)

17. 歌手: 女
大地正下但求擁抱你一秒
海角x乾但求戀愛到破曉 (好聽)
淚水泛濫似浪潮...

18. 歌手: 女
有勇有謀能守亦能X 泰山崩潰不顫抖... (好熟)

19. 歌手: 女
深宵有點冷... 於綿被... ... 苦澀的甜美... ... 記起你
嘗試去憶起故地太依稀...
雙方似行... 直線... 曾經交出但離去後不... 再遇

邊個可以估中哂十九首??? :)

16 comments:

愛美 said...

知得咁多...
1. 吳雨霏 分手要狠
2. 陳柏宇/泳兒 下不為例
3. At17 Over the Rainbow
4. 容祖兒 跑步機上
5. 吳雨霏 長不大
6. 周柏豪/鄭融 一事無成
7.
8.
9.
10.
11.
12. 劉德華 一晚長大
13. 張敬軒 櫻花樹下 (樹蔭)
14. 謝安琪 如花
15. 楊千嬅 大慈善家
16.
17. 吳雨霏 最後一秒鐘
18. 謝安琪 十優生
19. 謝安琪 17度

Anonymous said...

愛美: 好好好勁呀!!!!! :) 我係咪應該送份禮物你呢??? :)

(原來我打緊篇文時老闆就send個list我啦... 不過未睇)

Mugen C said...

難怪...原來不是我那個年代...

MC~

aulina said...

google下一定知個喎... 不過你都有list喇,唔使咁麻煩啦。

Anonymous said...

7. 陳柏宇 - I miss you
10. at17 - 馬雅民歌
11. 側田- 未輸

mad dog said...

mugen c: 同你一樣.

aulina: 我知google一吓就知, 唔係邊有blog post邊有得玩啫. :)

vinc: thank you! 犀利! :)

Samuel said...

Hiya Mad Dog~
放個8號snippet上網,
可能會有人估到的~

lu said...

8 - XQ一定知道 :P
16 - 衛蘭的主角愛我.係好聽架!

mad dog said...

samuel: haha!

lu: 我淨係諗, 3一個都幫我答到唔少. :) 點知佢唔答喎!

Samuel said...

:D Just Hahaha only???

Hahaha for everyone :)
http://www.youtube.com/watch?v=9JuVjI6gPPI

mad dog said...

samuel: 俾你笑死. :)

c.r said...

有無人同我一樣,一個都唔曉架?:$

Anonymous said...

I only know who is your favourite singer,e.g Mr Wong. How can I know who you hate!

BOSS

Anonymous said...

Remarks:
You know you hate so many people in the world. Pls forgive them!
Boss

Anonymous said...

cr: 我陪你! :)

boss: ahahahh! :) 咪咁啦. 我憎好多人架??? 死囉. hahahahah!!!

Anonymous said...

thank u. =)