Pages

Sunday, August 31, 2008

十大想去的地方

看網友josefina寫了, 我也列出來:

1. 法國南部 (只到過巴黎及某小城市)

2. 蘇格蘭

3. 再訪英國, 及好些未到訪過的城市如莎士比亞出生地Stratford-Upon-Avon

4. 再訪意大利, 尤其是未曾到過的佛羅倫斯及比薩

其實沒有十大.

以上四個以上的地方已經是我最想最想去的了. 可以有生之年都去到已經心滿意足.

當然許多未曾到訪的地方如果有機會去就是bonus. 如荷蘭, 波蘭, 丹麥, 希臘, 俄羅斯, 以色列, 克羅地亞, 土耳其, 紐西蘭, 愛爾蘭, 還有好些美國城市及日本城市.

*(曾旅遊的地方: 中國, 台灣, 日本, 韓國, 泰國, 菲律賓, 馬爾代夫, 馬來西亞, 新加坡, 美國(包括夏威夷及關島), 加拿大, 澳洲, 英國, 法國, 西班牙, 葡萄牙, 瑞士, 意大利, 梵蒂岡, 德國, 奧地利, 捷克, 斯洛佛克, 匈牙利)

26 comments:

石先生 said...

我也想再去英國和意大利,法國巴黎則還好,再去的話一定要加一個本地人或是南部才行。

calculist said...

最想去的只有4個地方, 真是知足常樂啊!

Anonymous said...

石先生: 本地人?

計算士: 我一向都幾知足架. :)

Anonymous said...

十大最想去地方:
chile
cuba
iceland
hungury
russia
tibet
turkey
egypt
israel
india

can i hv over 10 most wanted ar...?

haha

Daoming said...

lucky...

愛美 said...

我想去的地方都在亞洲:
1. 北京
2. 西藏
3. 韓國

其他,只看同伴是誰, 也沒所謂是那裡.

mad dog said...

peg peg: :) 你想去嘅地方都好有色彩!

daoming: :) thanks.

愛美: 自己去會嗎?

愛美 said...

韓國會的,
內地就不會, 一定會找伴.

Samuel said...

如果今生有時間的話, 我想到歐洲暢游列國~

mad dog said...

愛美: 北京都可以架. :)

samuel: 歐洲真係可以去好多好多次.

Anonymous said...

最近看了一堆歷史劇,蠻想去避暑山莊、西安、三峽....

一個人不敢祖國遊,又沒多少人有興趣去這種歷史名城...

說說而已。

Anonymous said...

cosmicrays: "一個人不敢祖國遊" 真係咁危險?

Anonymous said...

如果淨係係北京上海D大城市出沒都OK, 我想去個D距離大城市總有距離(駁車駁船包車諸如此類),單身女子都係驚D。

Anonymous said...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7588857.stm

red sea seems to be a must go as well... haha

'Time travel'

"One of the great features of the desert-enclosed Red Sea is that you can literally time-travel from the present, several hundred thousand years into the past," said Dr Richter.

Anonymous said...

最想去蘇格蘭同返英國,西班牙以及一些西歐以外的國家都有興趣。

mad dog said...

cosmicrays: 咁又係...

peg peg: The Red Sea, i'd love to go, and all those Mediterranean areas. but they are not my must-go places. :)

xq: 係啦, 好想好想去蘇格蘭! 英國咁大, 好多地方都想去.

c.r said...

如果你嚟紐西蘭一定要話我知架,我哋可以去滑雪,又可以燒嘢食,仲有好多其他嘢玩~XD

mad dog said...

cr: 好呀! :)

Anonymous said...

Only 4 places you want to go? what a surprise!
我想去丹麥,芬蘭,冰島,捷克,斯洛戈克,德國,拉斯維加斯,蘇格蘭


boss

mad dog said...

老闆: 咁我地下次去蘇格蘭咯!!! :) 就出年啦! hahah!

虎茶 said...

歐洲果然係熱門地方呀. 法國, 英倫更加係熱上熱.
我最想去既地方都同大家差唔多. 最緊要有好野食, 就想去lu

Anonymous said...

虎茶: 你宜家係咪響new zealand呀??

c.r said...

argh~ nz,如果路過首都,嚟搵我玩啦~:D

mad dog said...

cr: 一言為定!

tofufa said...

一個人不敢祖國遊 <-- I have the same concern too~

mad dog said...

tofufa: 內地, 我只去過北京同廣州. 去埋西安, 上海, 等地方, 其他嘅我唔係一定要去.