Pages

Wednesday, August 06, 2008

多謝北冕無阻我跳舞!

個風真係乖喇, 噚晚又無阻我上堂, 今日攪到我工都唔洗返, 但一陣又可以上到堂噃! :)

多個星期沒有上足尖練習, 昨晚上課前都有點擔心, 因為身體狀況一般, 未必有足夠體力. 結果或許三號風球, 上課的人不多, 難度又不太高. 足尖不太痛楚.

不過第一次嘗試piqué turn on pointe, 就是足尖上作簡易轉圈動作, 又是驚嚇. 第一次, 不成功啊.

有同學有多年足尖經驗, 課後鼓勵我, 說道: 這種地板已不容易跣倒了, 不用怕. 我試過那些地板會很易跣倒的呢.

希望上多一兩次課可以掌握得到吧.

Piqué turn en pointe是怎樣? 有人示範了:

2 comments:

Anonymous said...

great! enjoy T8!

Anonymous said...

kajie: thanks. but no pointe work tonite. :)