Pages

Sunday, August 10, 2008

幾段

著數

寫blog堅持唔賣廣告. 唔要嚟賺錢. 不過偶然都有少少著數.

上年有某網上雜誌送出茶一支. Cartier送CD等禮物, 不過無回覆, 無寫過. 前排有電影公司話送戲飛, 然後無咗回事.

噚日星記嘅公關公司話會送我咖啡同新樽設計資料. 明明少飲星記都有份(好似仲偶有彈佢添). :) 多謝多謝!

只是一粒豆

學會不執著. 因為許多事都微不足道.

The Comfort of Strangers

When the stranger is no longer a stranger, the comfort may go away as well, for good.

一個升小四的學生的筆袋...
五隻

我有五隻. 其實唔只, 送咗一隻俾甥女, 一隻俾二姊.

五隻全靠好友C, 同網友Carrie, 閒趣&lu. Thanks a lot! :)

12 comments:

lu said...

我好似貢獻少少ja :P

佢地五隻擺埋一齊好得意呀!

Anonymous said...

果句英文好深喎,咁係咪叫人保持神秘感好D?

點解你可以寫BLOG寫到有這樣多東西收?這算是否名成利就?

aulina said...

唉,你睇下女仔個筆袋幾整齊!!!

mad dog said...

lu: 積少成多嘛! :)

uncle ray: 或者有啲人永遠都係strangers會好啲卦.

aulina: 咦, 我無乜見過男仔個筆袋噃.

mad dog said...

uncle ray: 唔記得答... 只係少少著數啫. :)

Anonymous said...

Mad Dog: "When the stranger is no longer a stranger, the comfort may go away as well, for good." 我知我知!
Let me try!
When the stranger is no longer a stranger, 佢就入侵緊你嘅privacy.
俾人入侵privacy,緊係唔舒服啦!

係咪俾我叻番次先?

Anonymous said...

eeeason: 你好似唔係好知我講咩噃, 咪扮醒啦.

阿瓦 said...

When the stranger is no longer a stranger, the comfort may go away as well, for good.
很同意,所以只愛陌生人,所以寫blog不給熟人知道.

Anonymous said...

阿瓦: 亦可以套用上寫blog上. :)

c.r said...

個筆袋的内容,同我小四的時候差不多啫.不過我沒有擺放這麽整齊
:P
現在的筆袋,已經5年未換過,裏面有筆之外,還有許多panadol. XD

mad dog said...

cr: 小四嘅嘢你仲記得??? 宜家仲有用筆袋? 有堂上咩?? :)

Anonymous said...

有好蒙糊嘅印象...
係呀,因爲成日搵唔到支筆,所以都係用番筆袋...:P