Pages

Monday, April 07, 2008

我覺得很浪漫

踏著單車去書店買生日禮物給你, 那個年頭, 我覺得很浪漫.

去看"Crazy for You", 買了個火柴盒打算送給你, 那個年頭, 我覺得很浪漫.

你刻意把discman放在我的袋子裡, 忘了取回, 那個年頭, 我覺得很浪漫.

你在巴士站目送我, 因為怕翌日送機會哭個死去活來, 那個年頭, 我覺得很浪漫.

你忽然一個口訊, 然後等我兩小時, 那個年頭, 我覺得很浪漫.

我準備離港一個月, 臨行前一晚, 你送我一迷你小鑽戒和小熊, 那個年頭, 我覺得很浪漫.

因為我懶, 你替我熨畢業禮當天要穿的旗袍, 那個年頭, 我覺得很浪漫.

你說"這個月是我多年大學生活最充實的時期", 那個年頭, 我覺得很浪漫.

6 comments:

imak said...

to me, "那個年頭" 是全文重點, 這個年頭做了同樣的事, 還會覺得浪漫嗎? maybe...

mad dog said...

imak: 咁就緊係唔係同一個年頭啦! hahaahh!

Anonymous said...

那你會否寫一篇這年頭浪漫的事?

Anonymous said...

你就好啦!我都未曾嘗過咁浪漫既事。鳴鳴...

Anonymous said...

当看你这篇文章我会想起谁呢?

mad dog said...

uncle ray: 會唔會上面都已經有這個年頭嘅浪漫嘢呢?? :)

karelian: 有嘅有嘅. :)

anon: 我哪會知道啊?